اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بستک:

نمایندگان وعده‌های انتخاباتی خود را عملی کنند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه سپاه بستک گفت: نمایندگان مجلس نهم به فکر خدمت به مردم باشند و وعده‌ها و برنامه‌های انتخاباتی خود را عملی کنند.

نمایندگان وعده‌های انتخاباتی خود را عملی کنند

حجت‌الاسلام و المسلمین حجت‌الله احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بستک با اشاره به آغاز به‌ کار و فعالیت مجلس نهم گفت: مهم‌ترین اصلی که نمایندگان مجلس نهم باید در اولویت کاری خود قرار دهند، این است که به فکر خدمت به مردم باشند و وعده‌ها و برنامه‌های انتخاباتی خود را جامه عمل بپوشانند.

این مقام مسئول در ادامه افزود: برخورداری از روحیه ضد استکباری با توجه به ترفندهای متعدد دشمن و تابع فرامین ولی‌فقیه و رهبری بودن از دیگر ویژگی‌هایی است که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در دور نهم باید در خود به وجود آورند.

وی ادامه داد: هم‌چنین نمایندگان مجلس نهم باید خود را مسئول و پاسخ‌گو در برابر خدا، ملت و رهبر بدانند و حامی منافع ملی بوده و نسبت به اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه توجه بیشتری داشته باشند.

احمدی با بیان اینکه دور نهم مجلس از اهمیت بالایی برخوردار است، تاکید کرد: نمایندگان مجلس که به عنوان نمانیدگان ملت به مجلس راه یافته‌اند به دنبال جناح‌بازی و باندبازی نباشد.

انتهای پیام/ب30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول