اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت موازی‌کاری نکنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از دستگاه‌های اجرایی استان خواست در برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت تابستان جوانان از موازی کاری بپرهیزند.

دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت موازی‌کاری نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پازاج صبح امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اردبیل اظهار داشت: دستگاه‌ها باید برنامه‌ریزی کاملی را در خصوص پر کردن اوقات فراغت جوانان طراحی کرده و بر اساس آن برنامه حرکت کنند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌ها باید در راستای کاستن از موازی‌کاری برنامه‌های مشارکتی خود را به دبیرخانه ستاد اوقات فراغت اطلاع دهند، افزود: این برنامه‌ها باید به صورت مکتوب به دبیرخانه ارائه شود تا پس از پالایش و اطلاع‌رسانی به سایر دستگاه‌ها با کمترین موازی کاری مواجه شویم.

این مسئول از طراحی کد محرمانه هر دستگاه توسط دبیرخانه ستاد اوقات فراغت خبر داد و گفت: از طریق این کد دستگاه‌ها برنامه‌های خود را دریافت و مبادله اطلاعات می‌کنند.

پازاج در ادامه از برپایی نمایشگاه اوقات فراغت همزمان با آغاز تعطیلات تابستانی خبر داد و ابراز داشت: این نمایشگاه اول تیر ماه در نگارخانه خطایی بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی اجرایی می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل آشنایی بیشتر خانواده‌ها با فعالیت‌های دستگاه‌های دولتی در زمینه پرکردن اوقات فراغت را از اهداف برگزاری این نمایشگاه ذکر کرد.

این مسئول بیان داشت: بر اساس شاخص های ارزیابی در زمینه برنامه‌ریزی برای پر کردن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان دستگاه‌های برتر حاضر در این نمایشگاه مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز تعطیلات تابستان تمام دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان استان باید در زمینه پر کردن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان برنامه‌ریزی کامل داشته باشند و برنامه‌های خود را به دبیرخانه ستاد تحویل دهند تا پس از پالایش در اختیار سایر دستگاه‌ها نیز قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در پایان سخنان خود بر نقش رسانه‌ها و مطبوعات در زمینه اجرای هر چه بهتر این برنامه‌ها تاکید کرد و از آنها خواست تا در زمینه اجرای برنامه‌های پر کردن اوقات فراغت جوانان با دستگاه های ذی‌ربط استان همکاری کنند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول