اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آبادان خبر داد

ایجاد 55 پایگاه اوقات فراغت ویژه جوانان آبادانی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آبادان از ایجاد 55 پایگاه فرهنگی اوقات فراغت ویژه جوانان این منطقه خبر داد.

ایجاد 55 پایگاه اوقات فراغت ویژه جوانان آبادانی

حجت‌الاسلام سیدموسی مدنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: امروزه نسل جوان جامعه که بیشتر تحت تأثیر تهاجم فرهنگى دشمن قرار دارد باید مورد توجه قرار گیرد تا از رواج تفریحات انحرافى در این قشر بتوان پیشگیرى به عمل آورد.

وی افزود: بنابراین، ایجاد زمینه مناسب براى محیطى نشاط‌آور و تفریحات لذت‌بخش متناسب با الگوهاى فرهنگى جامعه ایجاب مى‌‌کند که به مسئله اوقات فراغت نوجوانان و جوانان بیش از پیش توجه شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آبادان با اشاره به اینکه اکثریت جامعه ما را قشر جوان تشکیل مى‌دهد، ادامه داد: جوانان و نوجوانان در زمان تابستان اوقات فراغت زیادى دارند، از این‌رو شناسایى راه‌هاى مناسب گذران اوقات فراغت، از جمله ورزش، فعالیت‌هاى هنرى، کانون‌هاى فرهنگى و تربیتى، پایگاه‌هاى مقاومت بسیج، سینما، رایانه، کتابخانه و پارک‌هاى شهرى، در چگونگی گذراندن آنها در این مسیر، بسیار مهم و ارزشمند است.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی آبادان در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت‌های جوانان در فصل اوقات فراغت برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک دیده، گفت: 55 پایگاه اوقات فراغت در این منطقه متشکل از 25 هسته فرهنگی ویژه جوانان و 30 هسته دیگر مختص کودکان و نوجوانان در نظر گرفته و تعریف شده است.

مدنی اضافه کرد: در این پایگاه‌ها روحانیون و اساتید آموزش دیده پیرامون مسائل دینی مناظره کرده و مباحث مرتبط را در یک محیط با نشاط و دوستانه ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: در این نشست‌ها همچنین مسائل دینی و اعتقادی بررسی و جوانان برای گام گذاشتن در این مسیر مهیا می‌شوند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آبادان در پایان گفت: همه تلاش ما در راستای ایجاد محیطی سالم و قابل رشد در تابستان سال جاری برای جوانان، نوجوانان و کودکان شهر و روستای منطقه است.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول