اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان خواستار شد

پرهیز از اجرای برنامه‌های کم‌محتوا در اوقات فراغت تابستان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان گفت: از اجرای برنامه‌های کم‌محتوا در اوقات فراغت تابستان پرهیز شود.

پرهیز از اجرای برنامه‌های کم‌محتوا در اوقات فراغت تابستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان بخشعلی دهقایدی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان شهرستان دشتستان اظهار داشت: جوانان در جامعه اسلامی نقشی ویژه دارند و باید امکانات لازم برای تقویت این قشر فراهم شود.

وی افزود: تاکید مقام معظم رهبری نیز همواره بر این است که جوانان ما همانند جوانان اول انقلاب در مسیر اسلام و ارزش‌های انقلاب هستند و در واقع مسئولان باید نسبت به دغدغه‌های جوانان توجه خاص داشته باشند.

معاون فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: پرداختن به جوانان و اوقات فراغت آنها و غنی‌سازی برنامه‌های طراحی شده برای ایام تابستان بسیار حائز اهمیت است و برای اوقات فراغت باید برنامه‌ریزی کارشناسانه انجام شود و از اجرای برنامه‌های کم‌محتوا پرهیز شود.

دهقایدی بر لزوم اجرای مناسب و باکیفیت برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) تاکید کرد.

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان نیز با تاکید بر اجرای برنامه‌های ویژه سالروز ارتحال امام(ره) اظهار داشت: امام راحل (ره) مردانه در مقابل ظلم و جور رژیم منحوس پهلوی قد علم کرد.

حجت‌الاسلام سیدعلی‌پناه محمودی‌نیا افزود: حضرت امام راحل با الگوبرداری از صدیقه اطهر (س) و تهذیب نفس و درک صحیح از شرایط زمان خویش، مردانه در مقابل ظلم و جور رژیم منحوس پهلوی قد علم کرد و با تکیه بر قدرت لایزال الهی نه تنها مردم ایران، بلکه جهان را تحت تأثیر برکات اسلام و قرآن قرار داد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان با اشاره به ایثار و فداکاری‌های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ حق علیه باطل و نقش برجسته رهبری حضرت امام خمینی(ره) در آن مقطع حساس تصریح کرد: رزمندگان آن دوران با اقتدا به امام راحل (ره) و الگو گرفتن از حضرت زهرا (س) در راه حمایت از اسلام، قرآن و دفاع از ولی امر زمان خویش جان خود را اهدا و مفهوم واقعی تبعیت از ولایت فقیه را تفسیر کردند.

وی با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه گفت: در راستای ترویج فرهنگ غنی قرآن و آشنایی بیشتر جوانان با این کتاب الهی در ایام اعتکاف از طرف اداره تبلیغات اسلامی دشتستان تعداد 200 جلد کتاب تحت عنوان آشنایی با قرآن به معتکفین اهداء خواهد شد.

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان افزود: این کتاب دارای 134 صفحه و تالیف جمعی از نویسندگان است که ناشر آن شرکت چاپ و نشر بین‌الملل وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی اضافه کرد: کتاب فوق شامل چهار بخش شناخت قرآن، معجزه جاویدان، اصطلاحات قرآنی و آشنایی با کتب تفسیر است.

در این نشست تعدادی از مسئولان دشتستان به بیان دیدگاه‌های خود در ارتباط با موضوعات فرهنگی پرداختند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول