اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج اعلام کرد

اجرای برنامه‌های ویژه برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرج گفت: تمهیدات لازم برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان ناحیه دو کرج فراهم شد.

اجرای برنامه‌های ویژه برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، فرشته فهمیده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های اساسی تمامی تمهیدات و امکانات لازم به منظور تأمین غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان این ناحیه از آموزش و پرورش فراهم شده است.

وی ادامه داد: برای اینکه برنامه‌های تابستان امسال دانش‌آموزان با سال‌های گذشته متفاوت باشد امسال از نظرات و خلاقیت‌های دانش‌آموزان استفاده شد که امیدواریم این مهم بتواند در جذب بیشتر دانش‌آموزان برای حضور در کلاس‌های اوقات فراغت موثر باشد.

فهمیده افزود: با توجه به آمارهای موجود پیش‌بینی می‌شود در تابستان امسال بیش از 30 هزار دانش‌آموز این ناحیه در کلاس‌های اوقات فراغت حضور یابند.

این مسئول ایجاد پایگاه‌های قرآنی، ورزشی و هجرت و تشکیل کلاس‌های هنری برای دانش‌آموزان این ناحیه را از برنامه‌های پیش بینی شده در تابستان امسال عنوان کرد.

فهمیده افزود: با توجه به این که دشمن نوجوانان و جوانان کشور را مورد هدف قرار داده است باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که فرهنگ غنی ایرانی در بین جوانان و دانش‌آموزان ترویج داده شود و آنان با فرهنگ دینی و اسلامی آشنا شوند.

وی ادامه داد: برگزاری اردوهای آموزشی نیز یکی دیگر از برنامه‌های ستاد اوقات فراغت ناحیه دو آموزش و پرورش کرج است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرج برگزاری اردوهای زیارت و اعزام به مناطق تفریحی، برگزاری مسابقات قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی را از دیگر برنامه‌های این ستاد برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان این ناحیه عنوان کرد.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول