اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین تأکید کرد

رونق امور با همیاری و بسیج ایثارگران

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: تمامی امور با همیاری و بسیج ایثارگران استان قزوین رونق و توسعه می‌یابد.

رونق امور با همیاری و بسیج ایثارگران

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی تأمین اجتماعی استان قزوین، نادر نصیری با تأکید بر بهره‌مندی از برکات وجودی دریادلان هشت سال دفاع مقدس، ارتباط عمیق با این قشر فداکار، مدیریت با دیگران، عدم نگاه بخشی به بنیاد در خصوص مسائل آنان، مساعدت و پویایی دستگاه‌های اجرایی استان در رسیدگی به امور ایثارگران اظهار کرد: تمامی امور با همیاری و بسیج خود ایثارگران استان قزوین رونق و توسعه خواهد یافت.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان قزوین نیز برگزاری نشست مشترک با جانبازان و ایثارگران دستگاه‌های اجرایی را بسیار ارزنده برشمرد و تصریح کرد: آسایش، سرافرازی، سربلندی و امنیت کنونی جامعه مدیون دلاورمردانی است که ارزشمندترین سرمایه خویش را تقدیم اجتماع کرده و همین امر باید تذکری برای کسانی باشد که از خود گذشتگی این عزیزان را فراموش کرده‌اند.

غلامرضا محسنی در ادامه با اشاره به عمومی و غیر دولتی بودن نهاد تأمین اجتماعی افزود: صندوق حق‌الناس تأمین اجتماعی در استان صنعتی قزوین با زیر پوشش داشتن 58 درصد از افراد خدمات 18 گانه خود را ارائه می‌دهد و در این راستا حسن انجام کار، سلامت کاری و تکریم بهینه ارباب رجوع را مدیون از خود گذشتگی‌های ایثارگران و برکات خون جانباز و شهید گرانقدر محمدصادق انبارلویی می‌دانیم.

در خاتمه این نشست صمیمی اهتمام به مسائل و مشکلات جانبازان و ایثارگران با توجه به افزایش سن آنان، فرسودگی قبور شهدای استان، توجه ویژه به ارائه خدمات درمانی این قشر که اخیرا این امر به دستگاه‌های اجرایی محول شده است که با بلاتکلیفی جانبازان مواجه شده، تقبل معافیت سربازی و بیمه از خواسته‌های ایثارگران و جانبازان عنوان و درخواست پیگیری مسائل بین طرفین مطرح شد.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول