اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین تأکید کرد

بسیج همه امکانات برای تشدید مبارزه با مواد مخدر

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین گفت: همه امکانات برای تشدید مبارزه با مواد مخدر باید بسیج شده و با هم همپوشانی داشته باشد.

بسیج همه امکانات برای تشدید مبارزه با مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، احمد عجم در دومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: مواد مخدر از جمله معضلاتی است که باید با همت و همکاری مردم با آن مبارزه کرد و هر جایی که دستگاه‌ها و مأموران انتظامی ورود پیدا کرده‌اند، مردم همکاری خوبی از خود نشان داده‌اند.

وی افزود: باید برنامه‌ریزی ویژه‌ای در زمینه مبارزه با مواد مخدر صورت بگیرد و دستگاه‌های فرهنگی از جمله آموزش و پرورش، تربیت بدنی و خانواده نقش اصلی و محوری را در زمینه پیشگیری بر عهده دارند.

رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه امروزه مبارزه با مواد مخدر جدی است، تصریح کرد: کشفیات مواد مخدر در مقایسه با گذشته بیشتر شده است و این به معنای شیوع بیشتر این مواد در جامعه نیست بلکه بیانگر استفاده از ظرفیت نیروی انتظامی و برنامه‌ریزی‌های جامع و دقیق در این زمینه می‌باشد.

وی سند راهبردی مبارزه با مواد مخدر را مبنای تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی در این زمینه دانست و در ادامه گفت: هیچ کس نمی‌تواند مصرف مواد مخدر را در جامعه به صفر برساند اما گرایش و جهت‌گیری اصلی باید به سمت کنترل و کاهش روند مصرف مواد مخدر باشد و برای تحقق این هدف باید خانواده‌ها را آگاه کرد.

استاندار قزوین عنوان کرد: برای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر باید در چند جبهه برنامه‌ریزی کرد و تضعیف توان مالی و انسانی قاچاقچیان مواد مخدر را در دستور کار قرار داد.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول