اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی ارومیه تاکید کرد

بسیج امکانات برای برگزاری جشنواره بازی‌های محلی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های همگانی ارومیه گفت: برای برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی از همه امکانات شهرستان ارومیه استفاده می‌شود.

بسیج امکانات برای برگزاری جشنواره بازی‌های محلی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، رسول اصغرزاده بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی جشنواره بازی‌های بومی و محلی شمالغرب کشور اظهار داشت: شهرستان ارومیه به لحاظ برخورداری از آب و هوای مناسب و نیز مردمی با فرهنگ، برای میزبانی این جشنواره مناسب است.

وی افزود: به منظور برگزاری هرچه بهتر این جشنواره و میزبانی شایسته باید از تمام امکانات موجود در شهر به شکل مناسب استفاده شود.

اصغرزاده با بیان اینکه شهرداری و هیئت ورزش‌های همگانی برای برگزاری شایسته این جشنواره تعامل و همکاری‌های لازم را دارند،‌ تصریح کرد: پارک ائللرباغی با دارا بودن فضای مناسب و امکان استقبال چشمگیر شهروندان و میهمانان از این بازی‌ها مکان مناسبی برای برگزاری این مسابقات است.

رئیس شورای اسلامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه صدا و سیمای استان و رسانه‌های گروهی در این راستا اطلاع‌رسانی گسترده‌ای داشته باشند، ادامه داد: احیای آداب و رسوم گذشته و اشاعه فرهنگ بومی ارزش زیادی دارد زیرا این امر سبب نشاط و صفای دل‌ها و از بین رفتن کدورت و کینه می‌شود.

همچنین رئیس گروه توسعه ورزش‌های همگانی آذربایجان‌غربی در این جلسه اظهار داشت: برگزاری این گونه جشنواره‌ها بستر مناسبی برای توسعه ورزش‌های همگانی است که باید از سوی سازمان‌ها و حتی خود هیئت ورزش‌های همگانی استان این بستر فراهم شود.

اکرم مهدی‌زاده افزود: تهیه کتابچه از بازی‌های بومی و محلی و اشاعه فرهنگ سنتی و توزیع آن در میان مردم در محل برگزاری بازی‌ها و نیز تولید و پخش کلیپ‌ از این مراسم در تلویزیون‌های شهری موجب گسترش آداب و سنن گذشته در میان مردم می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی در ارومیه فرصت مناسبی برای حضور روابط عمومی‌های همه هیئت‌های ورزشی است تا در آستانه تعطیلات تابستانی برای پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان اطلاع‌رسانی کنند.

رئیس گروه توسعه ورزش‌های همگانی آذربایجان‌غربی گفت: به منظور میزبانی شایسته از این بازی‌ها باید همه مسئولان استان با هیئت همکاری کنند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول