اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بسیج سازندگی سپاه ناحیه نور خبر داد

حضور 2700 نفری بسیجیان نور در اردوهای هجرت

خبرگزاری فارس: مدیر بسیج سازندگی سپاه ناحیه نور از حضور 2 هزار و 700 نفری بسیجیان نور در اردوهای هجرت سازندگی خبر داد.

حضور 2700 نفری بسیجیان نور در اردوهای هجرت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، حیدر دیوسالار بعدازظهر امروز در جلسه ستاد پشتیبانی قرارگاه اردوهای هجرت شهرستان نور با اعلام پنجمین سال برگزاری اردوهای هجرت، این اردوها را اشتغال موقت ذکر کرد.

وی گفت: تجربه پنج ساله اردوهای هجرت نشان داد که این اردوها اشتغال موقت، افزایش مهارت و گذراندن اوقات فراغت سالم همراه با خدمات‌رسانی رضایت‌بخش را برای شرکت‌کنندگان به همراه داشته و دارد.

مدیر بسیج سازندگی سپاه ناحیه نور این اردوها که تدبیر اندیشمندانه رهبر معظم انقلاب در استفاده از نیرو و نشاط جوانان در عرصه‌های کار و تلاش در اوقات فراغت بود را فرصتی برای تجربه اندوختن در فضای دور از کاشانه، درس و تحصیل و در محیطی با امکانات کم، اما صمیمی عنوان کرد.

دیوسالار از بکارگیری 3 هزار و 300 نفر بسیجی در اردوهای هجرت در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: در مجموع 64 هزار نفر روز کار توسط این بسیجیان در امور مختلف از جمله صیانت از منابع طبیعی، فنی و حرفه‌ای، امور کتابخانه، شبکه بهداشت و درمان، دامپزشکی، آموزش، اوقاف و... عموما در مناطق محروم و روستایی شهرستان انجام گرفت.

 

وی افزود: امسال برای شهرستان نور سهمیه 2 هزار و 744 نفر اختصاص دادند که قطعا تعداد داوطلب و انجام روز کار خیلی فراتر خواهد رفت و افراد شرکت‌کننده نیز بر اساس تخصص، تجربه و توانایی‌های خاص در تیم‌های مختلف از جمله بهداشتی پزشکی، حلقه صالحین ،زیباسازی و بهسازی مدارس و... سازماندهی و مشغول فعالیت می‌شوند.

این مسئول خواستار تشکیل دبیرخانه اردوهای هجرت در فرمانداری و هماهنگی‌های لازم از طریق دبیرخانه شد و از دستگاه‌های اجرایی، آموزشی و خدماتی تقاضا کرد تا عرصه‌های کاری را برای انجام فعالیت طرح هجرت به دبیرخانه اعلام و معرفی کنند.

مدیر بسیج سازندگی سپاه ناحیه نور در پایان متذکر شد: استفاده از استعداد بسیج در اردوهای هجرت در عرصه‌های معرفی شده توسط دستگاه‌ها، هزینه‌ها را برای آنان به شدت کاهش می‌دهد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول