اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور انعکاس فعالیت‏های سپاه و بسیج

شورای هماهنگی رسانه سپاه و بسیج در سمنان تشکیل شد

خبرگزاری فارس: معاون تبلیغات سپاه استان سمنان گفت: به منظور انعکاس بهتر فعالیت‏های سپاه و بسیج و ساماندهی ارتباطات رسانه‏ای، "شورای هماهنگی سپاه و بسیج استان سمنان" تشکیل شد.

شورای هماهنگی رسانه سپاه و بسیج در سمنان تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا رجبی عصر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران با بیان اینکه ریاست این شورا برعهده معاون هماهنگ‏ کننده سپاه استان سمنان است، افزود: معاونت‏های روابط عمومی و تبلیغات و فرهنگی اجتماعی سپاه به همراهی سازمان بسیج هنرمندان، بسیج صدا و سیمای مرکز سمنان و سازمان‏های نظارتی سپاه استان، اعضای این شورا هستند.

وی تصریح کرد: براساس ساختار مصوب، معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان به عنوان دبیر و نماینده شورا به همه رده‏های سپاه و بسیج استان و صدا و سیمای مرکز سمنان معرفی شده است.

رجبی اضافه کرد: یکی از مهم‏ترین برنامه‏های این شورا، ساماندهی به برنامه‏های مستندسازی و تولیدات معاونت‏ها و اقشار سپاه و بسیج استان است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان افزود: در گام نخست نیز به گونه‏ای برنامه‏ریزی شده است که برنامه هفتگی رادیو و تلویزیون سپاه و بسیج آماده شده و با هماهنگی بسیج صدا و سیمای مرکز سمنان پخش شود.

رجبی اظهار داشت: بنابر تصمیم شورای هماهنگی رسانه سپاه و بسیج، مقرر شد همه برنامه‏های تولیدی در تمام سطوح سپاه و بسیج پس از طرح در این شورا و کسب تأییدیه، مجوز تولید دریافت کند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان افزود: با عنایت به اینکه دشمنان در جنگ نرم با ابزار رسانه، به صورت جبهه‏ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دستاوردهای ارزشمند آن تهاجم می‏کنند، لازم است تا سپاه و بسیج در این زمینه نیز حضوری فعال داشته باشند.

وی بیان داشت: شورای رسانه سپاه و بسیج استان تلاش می‏کند تا با ارائه برتری الگوی انقلاب اسلامی در ابعاد فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و دینی، خدمات معجزه‏گون تفکر خدامحور انقلاب اسلامی را تبیین کرده و برابر شبهه‏پراکنی رسانه‏های شیاطین، الگوی اسلامی ایرانی را در دهه پیشرفت و عدالت توسعه دهد.

رجبی افزود: در گام نخست، طرح برنامه‏ تلویزیونی بسیج و سپاه تدوین شده است و مقرر شد تا پس از ارائه در شورای طرح و برنامه‏ی صدا و سیمای مرکز سمنان، این برنامه از ابتدای تیرماه در شبکه استانی اجرا شود.

وی گفت: برنامه رادیویی بسیج نیز به صورت دو برنامه در هفته است که پس از تصمیم‏گیری نهایی، زمان آن به اطلاع مردم استان سمنان خواهد رسید.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول