اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم:

ایجاد 20 ایستگاه اطلاع‌رسانی برای راهنمایی زائران/تمام توان شهرداری قم بسیج شده است

خبرگزاری فارس: شهردار قم با بیان اینکه 20 ایستگاه اطلاع‌رسانی در قم برای راهنمایی زائران فعالیت می‌کنند گفت: با توان دو چندان نسبت به ارائه خدمات به زائران اقدام خواهیم کرد.

ایجاد 20 ایستگاه اطلاع‌رسانی برای راهنمایی زائران/تمام توان شهرداری قم بسیج شده است

محمد دلبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اینکه شهرداری قم تمهیدات ویژه‌ای را برای ارائه خدمات به زائران در این ایام اندیشیده است گفت: در حال حاضر تمام مجموعه شهرداری قم به صورت آماده‌باش بوده و اقدامات لازم برای خدمت‌رسانی به زائران طبق برنامه‌ریزی‌ها اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در زمینه پارک‌سوارها و اقدامات ترافیکی برنامه‌ریزی ویژه‌ای به عمل آمده است گفت: در حال حاضر پارک‌سوار شمالی و پارک‌سوار جنوبی برای استقرار خودروها آماده شده است و برای اینکه زائران در زمینه پیدا کردن وسائل نقلیه خود با مشکلی مواجه نشوند کارت‌های رنگی نیز بین زائران توزیع می‌شود.

شهردار قم افزود: در پارک‌سوارها علاوه‌ بر ارائه خدمات مورد نیاز، اقلام فرهنگی نیز تهیه شده و در بین زائران توزیع می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت اطلاع‌رسانی به مسافران و زائران گفت: در حال حاضر 20 ایستگاه اطلاع‌رسانی در قم ایجاد شده است و در این ایستگاه‌ها نسبت به ارائه راهنمایی‌های زائران اقدام می‌شود.

دلبری افزود: در این ایام اکیپ‌های مدیریت و پیشگیری از تخلفات شهرداری مشغول فعالیت بوده و با همکاری نیروی انتظامی طرح‌های ضربتی برای کنترل معابر و رفع سد معبر در اطراف حرم مطهر و مسجد جمکران اجرا می‌شود.

وی گفت: یکی دیگر از اقدامات ویژه شهرداری توزیع یخ و آب معدنی در بین زائران است و در این زمینه از توان بخش خصوصی نیز استفاده شده است.

شهردار قم اضافه کرد: در بستر رودخانه نیز آب آشامیدنی سالم و بهداشتی در اختیار زائران قرار می‌گیرد.

وی همچنین از انجام فعالیت‌های فرهنگی از سوی شهرداری قم در این ایام خبر داد و گفت: شهرداری قم در سال جاری نسبت به آسیب‌شناسی و شناسایی نقاط ضعف در سال‌های گذشته اقدام کرده و به همین دلیل امسال خدمت بهتری به زائران و مسافران ارائه می‌شود.

دلبری به آغاز مراسم معنوی اعتکاف اشاره کرد و گفت: با توجه به همزمانی این مراسم با ایام سالگرد ارتحال امام و سالروز قیام 15 خرداد در این روزها شاهد حضور گسترده زائران و مسافران خواهیم بود و به همین دلیل با توان دو چندان نسبت به ارائه خدمات به زائران اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول