اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

قزوین از نظر تولیدات کشاورزی در کشور نمونه است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: قزوین از نظر تولیدات کشاورزی در سطح کشور نمونه است که باید این جایگاه را مسئولان اداره کل جهاد کشاورزی این استان حفظ کنند.

قزوین از نظر تولیدات کشاورزی در کشور نمونه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین ظهر امروز در نشستی با حضور مسئولان اداره کل جهاد کشاورزی استان قزوین که در دفتر امام جمعه شهر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: شما مدیران و کارکنان باید در خدمت‌رسانی مطلوب به کشاورزان نهایت تلاش را داشته باشید.

وی با اشاره به تلاش برای ارائه تولیدات مطلوب به مشتری توسط کشاورزان زحمتکش خاطر‌نشان کرد: تولیداتی که توسط کشاورزان با زحمت و تلاش فراوان به دست‌ می‌آید مستلزم این است که شما مسئولان باید برای برطرف کردن مشکلات کوشا باشید.

امام جمعه شهر قزوین استان قزوین را یک مرکز و یک قطب کشاورزی در کشور دانست و گفت: خوشبختانه استان قزوین از نظر تولیدات مطلوب محصولات کشاورزی در کشور یکی از استان‌های نمونه بوده که محصولات آن علاوه بر استفاده مردم استان قزوین مورد استفاده دیگر استان‌ها قرار می‌گیرد.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری روحیه جهاد و تلاش را اولویت مهم کارکنان جهاد کشاورزی دانست و افزود: شما مدیران و کارکنان علاوه بر اینکه به بخش کشاورزی خدمات فراوانی عرضه می‌کنید، باید همین روحیه تلاش را در تمام قسمت‌های مختلف داشته باشید که همین روحیه خدمت در نزد خداوند بسیار مأجور است.

نماینده مقام معظم رهبری در استان قزوین استقلال بخش کشاوزی را بسیار با اهمیت دانست و بیان کرد: باید با وحدت و هم‌دلی مخصوصا در بخش کشاورزی با برطرف کردن موانع و مشکلات برای مسیر علمی در این بخش بتوانیم خود‌کفا باشیم.

باریک‌بین ضمن قدردانی از تلاش مدیران و کارکنان اداره کل جهاد کشاورزی استان قزوین در رونق و پیشرفت مسائل کشاورزی افزود: با تلاش مدیر‌کل این اداره کل و کارکنان توانسته در مسائل کشاورزی قدم‌های ارزشمندی برداشته شده که باید این تلاش‌ها همچنان ادامه پیدا کند.

امام جمعه شهر قزوین برنامه فرهنگی و قرآنی را اولویت کاری همه مسئولان دانست و اظهار کرد: باید روحانیونی که در بخش فرهنگی ادارات فعالیت می‌کنند بتوانند برنامه‌های غنی فرهنگی و قرآنی را برای کارکنانشان داشته باشند.

در ابتدای این دیدار صفری مدیر‌کل جهاد کشاورزی استان قزوین گزارشی از اقدامات این اداره کل و هفته جهاد کشاورزی عنوان کرد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول