اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس امور زیربنایی جهاد کشاورزی کاشان خبر داد

پایان عملیات اجرایی 7 طرح کشاورزی در کاشان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور زیربنایی مدیریت جهاد کشاورزی کاشان از پایان عملیات اجرایی هفت طرح کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

پایان عملیات اجرایی 7 طرح کشاورزی در کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علی محلوجی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح‌ها شامل عملیات اجرایی لوله‌گذاری در مسیرهای مزرعه گلدشت برزک و محمدآباد لاجه آزران از بخش برزک، روستای کلوخ، مزرعه آستانه کامو و مزرعه 53 هکتاری از توابع شهر قمصر کاشان و همچنین چاه سرخاک راوند و مزرعه تمسیجان از بخش مرکزی شهرستان کاشان است.

این مسئول در ادامه عنوان کرد: برای اجرای این طرح‌ها بیش از 15 هزار و 350 متر لوله پلی‌ اتیلن با قطر‌های 110، 160 و 200 میلی‌متر استفاده شده است.

رئیس اداره امور زیربنایی مدیریت جهاد کشاورزی کاشان یادآور شد: در مجموع برای بهره‌برداری از این طرح‌ها 2 هزار و 630 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی با وجود مشارکت 38 درصدی و 90 درصدی کشاورزان هزینه شده است.

محلوجی، کاهش فاصله، جلوگیری از پرت آب، جلوگیری از آلودگی باغات به بذر علف‌های هرز و افزایش راندمان آب و سطح زیرکشت را از جمله اهداف لوله‌گذاری مسیر انتقال آب کشاورزی در این روستاها اعلام کرد.

رئیس اداره امور زیربنایی مدیریت جهاد کشاورزی کاشان در پایان اذعان داشت: 18 هزار از وسعت شهرستان کاشان را زمین‌های کشاورزی تشکیل می‌دهند که 2 هزار هکتار آن آیش، 8 هزار هکتار زراعی و بقیه باغی هستند. 

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول