اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ملایر:

6 طرح در کارگروه توسعه کشاورزی ملایر تصویب شد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر از تصویب شش طرح با اشتغالزایی برای 15 نفر در کارگروه توسعه بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد.

6 طرح در کارگروه توسعه کشاورزی ملایر تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، سید رسول حسینی ظهر امروز در دهمین جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان ملایر از تصویب شش طرح کشاورزی برای شهرستان خبر داد و اظهار داشت: شش طرحی که امروز در این جلسه به تصویب رسیده، زمینه اشتغالزایی برای 15 نفر را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه در 9 جلسه گذشته 90 طرح با اعتبار 27 میلیارد و 613 میلیون تومان به تصویب رسیده است، گفت: این تعداد طرح زمینه اشتغالزایی برای 311 نفر را فراهم کرده است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر عنوان داشت: در حال حاضر 7 هزار و 363 نفر در سطح استان برای برخورداری از تسهیلات طرح توسعه بخش کشاورزی ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد یک هزار و 809 نفر مربوط به شهرستان ملایر است.

وی میزان زمین‌های استعدادیابی شده برای طرح توسعه کشاورزی در ملایر را یک هزار و 889 هکتار عنوان کرد و گفت: از این مقدار زمین، 261.5 هکتار آماده واگذاری به متقاضیان است و برای اخذ سند به اداره ثبت اسناد معرفی شده است.

حسینی با بیان اینکه در حال حاضر شهرستان ملایر هیچگونه مشکلی از نظر سند زمین‌های واگذاری شده ندارد، ابراز داشت: تاکنون 40 تعاونی در راستای طرح توسعه بخش کشاورزی ملایر ایجاد شده و 986 متقاضی نیز آموزش دیده‌اند.

وی با اشاره به اینکه کارگروه توسعه بخش کشاورزی ملایر در سطح استان پیشتاز است، گفت: طرح‌های کشاورزی باید قبل از معرفی به کارگروه، در کمیته کارشناسی مورد بررسی و تصویب قرار بگیرد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر اضافه کرد: از این پس هدف اصلی ما در جلسات کارگروه توسعه بخش کشاورزی علاوه بر بحث شناسایی زمین، واگذاری اراضی شناسایی شده به متقاضیان است.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول