اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

311 طرح اشتغالزایی در بخش کشاورزی تصویب شده است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: 311 طرح توسعه کشاورزی در بخش‌های مختلف در کار گروه توسعه کشاورزی استان در چهار ماه اخیر تصویب و برای پرداخت به بانک‌های عامل معرفی شده است.

311 طرح اشتغالزایی در بخش کشاورزی تصویب شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری صبح امروز در جلسه کار گروه اشتغال استان اردبیل اظهار داشت: این طرح‌ها با اشتغالزایی 436 نفر و رقم تسهیلات 11 میلیارد و 171 میلیون تومان مورد بررسی و ارزیابی کارشناسی قرار گرفته و برای پرداخت به بانک کشاورزی ابلاغ شده است.

وی ضرورت راه‌اندازی کمیته نظارت و ارزیابی طرح‌ها و پروژه‌های مصوب و اجرا شده بخش کشاورزی را بسیار بااهمیت توصیف کرد و گفت:‌ اگر این کمیته تاکنون فعالیتی نداشته باید به سرعت تشکیل جلسه داده و با اولویت هر شهرستان و طرح آمایش طرح‌های مصوب کار گروه توسعه بخش کشاورزی را مورد بررسی و ارزیابی دقیق قرار دهد تا مبادا تسهیلات پرداختی در مسیر انحرافی و غیرضروری صرف شود.

استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: حرکت این کمیته باید به نحوی باشد تا در هر جلسه کار گروه توسعه بخش کشاورزی به مدت 10 دقیقه گزارشی از نظارت‌ها و ارزیابی‌های خود را در حوزه زراعی، باغی، دامی، شیلات و تولید عسل و حوزه‌های متعدد دیگر ارائه کند تا برخی از خلا‌ها نیز در اشتغالزایی بخش کشاورزی با نگاه و نگرش دقیق جبران شود.

صابری با اعلام اینکه برای مسئول دارای وظیفه خطیر و مدیر صادق و شرافتمند تعطیلی معنایی ندارد، یادآور شد: انجام خدمت به عنوان واجب الهی تعطیل‌بردار نیست چرا که ما تا زمانی که وقت و نیرو و فرصت داریم باید آن را صرف خدمتگزاری و خدمت‌رسانی کنیم.

این مسئول در ادامه سخنان خود به بررسی 56 طرح جدید اشتغالزایی در بخش کشاورزی اشاره کرد و افزود: این طرح‌ها در شش شهرستان به صورت حقیقی و تعاونی با اشتغالزایی 76 نفر و پرداخت تسهیلات یک‌هزار و 551 میلیون تومان در این جلسه مصوب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل همچنین به اعلام ظرفیت امور آب استان در واگذاری آب به اراضی مستعد قابل کشاورزی در حوزه زراعت و باغداری اشاره کرد و بیان داشت: ظرفیت در هر شهرستان در حوزه بهره‌مندی از منابع آبی مشخص است به طوری که تا سقف 2.4 میلیارد متر‌مکعب می‌توان از منابع آبی استان در حوزه کشاورزی بهره‌برداری بهینه داشت.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول