اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روستاهای شهرستان همدان انجام شد

انجام 22 هزار و 425 مورد آزمایش میکروبی آب شرب

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آبفار همدان گفت: سال گذشته 22 هزار و 425 مورد آزمایش میکروبی آب شرب در روستاهای شهرستان همدان انجام شد.

انجام 22 هزار و 425 مورد آزمایش میکروبی آب شرب

مهدی ساکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اقدامات انجام گرفته در سطح روستاها به منظور آبرسانی اظهار داشت: امور آب و فاضلاب شهرستان همدان در سال گذشته اقدام به تکمیل و راه‌اندازی آزمایشگاه میکروبی و شیمیایی شهرستان کرده که دستاوردهای خوبی را برای روستاهای شهرستان در برداشته است.

وی مساحت این آزمایشگاه را 100 متر مربع عنوان کرد و در ادامه سخنانش افزود: با بکارگیری کارشناسان و همچنین استفاده از توان بخش خصوصی 22 هزار و 425 مورد آزمایشات میکروبی آب شرب در روستاهای همدان انجام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان ادامه داد: همچنین یک هزار و 430 مورد آزمایش شیمیایی از آب شرب روستاهای سطح شهرستان همدان به عمل آمد.

وی با بیان اینکه توزیع یک هزار و 500 کیلوگرم پودر پرکلرین از دیگر اقدامات بوده است، اظهار کرد: همچنین 3 هزار و 825 کیلوگرم گاز کلر به منظور کلرزنی و گندزدایی آب شرب روستاهای شهرستان همدان توزیع شد.

ساکی با بیان اینکه تأمین آب آشامیدنی در شبکه‌های روستایی براساس استانداردهای مصوب یکی از وظایف شرکت آبفار است، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی در راستای تحقق این مهم یکی از رویکردهای اساسی است که تا به امروز نیز موفقیت‌های خوبی را به دست آورده‌ایم.

وی در پایان سخنانش خدمت‌رسانی به مردم را یکی از ضروریات دانست و اظهار داشت: تأمین آب سالم و بهداشتی یکی از مصادیق خدمت‌رسانی به مردم است که این مهم با قوت و قدرت در حال انجام است.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول