اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور:

21 روستای فلارد لردگان آبرسانی می‌شود

خبرگزاری فارس: مشاور مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: با اجرای پروژه آب‌رسانی، 21 روستای پشتکوه فلارد از توابع شهرستان لردگان از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند می‌شوند.

21 روستای فلارد لردگان آبرسانی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سیف‎الله بابانتاج ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های آب‌رسانی شهرستان لردگان اظهار داشت: چهارمحال و بختیاری دارای نقاط سخت و صعب‌العبوری است که آبرسانی به این مناطق را سخت کرده است.

وی با اشاره به طرح آبرسانی 21 روستای پشتکوه شهرستان لردگان افزود: آب‌رسانی به اینگونه مناطق سختی و دشواری خاصی دارد و به ندرت در جای دیگری از کشور می‌توان چنین خدماتی را مشاهده کرد.

بابانتاج با بیان اینکه طرح آب‌رسانی 21 روستای پشتکوه فلارد از سال 85 آغاز شده است، گفت: این پروژه تاکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در حالی که 2 میلیارد تومان هزینه شده به یک میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز دارد.

مجری طرح آب‌رسانی روستایی کشور در ادامه به پروژه منج و بیدله اشاره کرد و افزود: با اجرای این طرح، شش روستا آب‌رسانی می‌شود که تاکنون 240 میلیارد تومان اعتبار به آن اختصاص داده شده است.

بابانتاج افزود: مجتمع سردشت نیز از دیگر طرح‌های آب‌رسانی این شهرستان است که در سال گذشته افتتاح شده و در حال حاضر 15 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول