اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سراسر استان اصفهان

80 هزار مترمکعب مخزن آب به مسکن مهر آب‌رسانی می‌کنند

خبرگزاری فارس: معاون مهندسی و توسعه آبفای استان اصفهان گفت: 80 هزار مترمکعب مخزن ذخیره آب به واحدهای مسکن مهر که در سطح استان اصفهان در حال احداث است آب‌رسانی می‌کنند.

80 هزار مترمکعب مخزن آب به مسکن مهر آب‌رسانی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، امیرحسین حکمتیان با بیان اینکه در راستای تأمین خدمات به واحدهایی که در قالب مسکن مهر احداث می‌شوند، اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان یکی از اولویت‌ها را خدمات‌رسانی به واحدهای مسکن مهر در نظر گرفته به طوری که در کوتاه‌ترین زمان ممکن آب‌رسانی و برخورداری از شبکه فاضلاب به این‌گونه واحدها از سوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در دستور کار قرار گرفته است .

وی افزود: از زمان احداث واحدهای مسکن مهر در راستای تأمین خدمات آب و فاضلاب اصفهان تاکنون 280 کیلومتر لوله‌گذاری آب و فاضلاب در سطح استان برای واحدهای مسکن مهر اجرا شده که 200 کیلومتر لوله‌گذاری در بخش آب و 80 کیلومتر لوله‌گذاری در بخش فاضلاب انجام شده است.

معاون مهندسی و توسعه آبفای استان گفت: 80 هزار مترمکعب مخزن ذخیره آب نیز به منظور تأمین آب شرب بهداشتی واحدهای مسکن مهر که در سطح استان در حال احداث است که در دست اقدام است.

وی با اشاره به بیش از یک صد هزار واحد مسکونی که در قالب مسکن مهر در استان در حال احداث است، اضافه کرد: شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان تاکنون بالغ بر 270 میلیارد ریال در بخش ارائه خدمات زیربنایی هم‌چون آب و فاضلاب در این واحدها هزینه کرده است.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول