اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست برق منطقه‏ای و آبفای شهری سمنان

وضع ایستگاه آب‏رسانی چشمه روزیه سمنان بررسی شد

خبرگزاری فارس: نحوه ارائه خدمت به ایستگاه آب‏رسانی چشمه روزیه سمنان در نشست مشترک برق منطقه‏ای و آبفای شهری استان سمنان بررسی شد.

وضع ایستگاه آب‏رسانی چشمه روزیه سمنان بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، صبح امروز به منظور خدمت‏رسانی بهتر به مردم، نشست مدیران و کارشناسان شرکت‏های برق منطقه‏ای سمنان و آب و فاضلاب شهری استان سمنان در ساختمان شهید میرحاج ستاد شرکت برق منطقه‏ای سمنان برگزار شد.

این نشست 2 جانبه با حضور اندیشه محمودیان، معاون بهره‏برداری و ذوالفقار کسائیان رئیس اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفای شهری استان سمنان، علی پورحیدریان مدیر دفتر خدمات مشترکان و مدیریت مصرف شرکت برق منطقه‏ای سمنان و کارشناسان آن دفتر و هم‌چنین محمدرضا دیابی، رئیس اداره بهره‏برداری مرکز و علیرضا امینیان مدیر دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقه‏ای سمنان برگزار شد.

در این جلسه، مسائل و مشکلات و نقاط قوت و قابل بهبود 2 شرکت به منظور خدمت‏رسانی بهتر به مردم، در خصوص مسائل مربوط به چشمه روزیه طرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی شرایط موجود و مقایسه آن با گذشته و برنامه‏های آتی و هم‌چنین بررسی دیدگاه‏های طرفین با رویکرد خدمت‏رسانی بهتر به مردم نیز از موارد مطرح شده در این نشست بود.

مدیر دفتر خدمات مشترکان و مدیریت مصرف شرکت برق منطقه‏ای سمنان در پایان این نشست ضمن قدردانی از حضور مدیران آبفای استان سمنان در این جلسه اظهار امیدواری کرد: با بررسی نتایج نظرسنجی انجام شده از سوی شرکت برق منطقه‏ای سمنان در خصوص نحوه ارائه خدمت به ایستگاه آب‏رسانی چشمه روزیه، موضوعات مطروحه در این نشست در جلسات آتی و با حضور کارشناسان و متخصصان دو شرکت تا حصول نتیجه نهایی به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/ع20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول