اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور:

460 طرح آب‌رسانی و فاضلاب در کشور در حال اجراست

خبرگزاری فارس: مشاور وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: بیش از 460 طرح آب‌رسانی و فاضلاب در کشور در حال اجرا است.

460 طرح آب‌رسانی و فاضلاب در کشور در حال اجراست

به گزارش خبرگزاری فارس از دلفان، مهدی ثمره‌هاشمی، ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی عملیات اجرای تصفیه‌خانه دلفان، در جمع خبرنگاران گفت: از این تعداد 230 طرح آب‌رسانی و 230 طرح فاضلاب است.

وی با بیان اینکه علاوه بر این حدود یک هزار طرح آب‌رسانی و مجتمع‌های روستایی در سطح کشور در دست اجراست، گفت: برای تکمیل این پروژه‌ها نزدیک به 200 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است که برای امسال بودجه حدود 30 هزار میلیارد ریال را پیشنهاد کرده‌ایم.

ثمره‌هاشمی تعداد طرح‌هایی که امسال در کشور به بهره‌برداری می‌رسند را 35 طرح فاضلاب و 30 طرح آب‌رسانی اعلام کرد و گفت: سیستم اطلاعات شرکت آب و فاضلاب باید مکان‌محور باشد و مدیران این شرکت در استان‌ها باید اطلاعات دقیقی از وضعیت ایستگاه‌های پمپاژ و مخازن، نقاط حساس و گره‌های شبکه توزیع داشته باشند.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به اینکه درصد میانگین تحت پوشش بودن فاضلاب در لرستان بیش از میانگین کشوری است، گفت: درصد میانگین پوشش در کشور حدود 37 درصد است اما در لرستان بیش از 50 و در خرم‌آباد بیش از 90 درصد پوشش فاضلاب انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سامانه تله‌متری و تله‌کنترل فاز یک تاسیسات آب و فاضلاب شهرهای خرم‌آباد و پلدختر، تصفیه‌خانه آب و فاضلاب دلفان و پروژه آب‌رسانی پریان کوهدشت با حضور مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور افتتاح و کلنگ‌زنی شدند.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول