اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان ایلام:

جشنواره اوقات فراغت در ایلام برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: جشنواره اوقات فراغت در ایلام برپا می‌شود.

جشنواره اوقات فراغت در ایلام برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سید مالک صادقیان ظهر امروز در نشست با کارشناسان حوزه اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام اظهار داشت: به منظور معرفی برنامه‌های اوقات فراغت در تابستان امسال این جشنواره برپا می‌شود.

وی ادامه داد: جوانان استان ایلام حق دارند که برنامه‌های اوقات فراغت را انتخاب کرده و به دلخواه خود در این برنامه‌ها شرکت کنند.

این مسئول اضافه کرد: ایجاد پورتال اوقات فراغت با هدف معرفی مراکز تابستانی و ارائه برنامه‌ها به خانواده‌ها و افزایش قدرت انتخاب توسط جوانان و والدین، برگزاری نمایشگاه اوقات فراغت و معرفی برنامه‌ها و فعالیت‌های فراغتی دستگاه‌ها و جشنواره تجلیل از فعالین این حوزه از مهم‌ترین اقداماتی است که در تابستان سال جاری محقق می‌شود.

صادقیان تصریح کرد: این دستگاه اجرایی برای تحقق این برنامه‌ها نشست‌های مختلفی با مسئولان امر برگزار کرده و به زودی نیز نشست‌های تخصصی با مسئولان ارشد استان برپا می‌کند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: این دستگاه اجرایی با عنایت به اینکه در آستانه تابستان و اوقات فراغت جوانان و نوجوانان قرار داریم برنامه‌ریزی منسجمی به منظور بهینه‌سازی اوقات فراغت جوانان انجام داده است.

وی ادامه داد: از جمعیت 500 هزار نفری استان بیش از 200 هزار نفر در رده سنی جوانی و نوجوانی قرار دارند که دستگاه‌های فرهنگی با توجه به امکانات و توانایی‌ها خود در سال‌های گذشته قادر به جذب حداکثر یک پنجم جوانان به برنامه‌های فراغتی خود بوده‌اند.

انتهای پیام/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول