اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ابهر تاکید کرد

تأمین امکانات لازم برای اوقات فراغت جوانان

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار ابهر با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان گفت: باید امکانات لازم برای اوقات فراغت جوانان در جامعه فراهم شود.

تأمین امکانات لازم برای اوقات فراغت جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، احمد ربیعی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد غنی‌سازی اوقات فراغت این شهرستان، اوقات فراغت را مهم‌ترین و ارزشمندترین اوقات انسان‌ها عنوان و خاطرنشان کرد: کارکرد اوقات فراغت در نشاط، شادابی، تفریح، سرگرمی‌های سالم و رشد و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان است.

وی افزود: به دلیل اینکه کشور ما در ردیف جوان‌ترین کشورهای جهان قرار دارد، ایجاد امکانات برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، می‌تواند در شکل‌گیری شخصیت و هویت آنان و سازندگی ایران اسلامی نقش به‌سزایی داشته باشد.

معاون فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به نقش جوانان و نوجوانان در توسعه و تعالی نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: با این اوصاف باید هدایت جوانان و نوجوانان در ایام فراغت از کارهای اساسی دستگاه‌های اجرایی باشد.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: امسال باید با همت مضاعف و کار مضاعف شاهد نوآوری در عرصه غنی‌سازی اوقات فراغت باشیم و در این زمینه باید از لحاظ کیفی و کمی تلاش مضاعفی داشته باشیم.

ربیعی فلسفه غنی‌سازی اوقات فراغت را جلوگیری از مفاسد اخلاقی و اجتماعی عنوان و خاطرنشان کرد: مسئولان باید برای این مسئله برنامه‌های مناسبی داشته باشند و با ارائه برنامه‌های مناسب زمینه غنی‌سازی مناسب اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را فراهم کنند.

وی با تاکید بر لزوم توجه همگان به بحث اوقات فراغت عنوان داشت: اگر از اوقات فراغت برای شکوفایی و خودسازی بهره‌گیری نشود به غفلت و فراموشی تبدیل می‌شود.

معاون فرماندار شهرستان ابهر افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با همه امکانات و با بهره‌گیری از ابزارهای گوناگون به ویژه‌ها رسانه‌ها درصدد مخدوش‌کردن ذهن نوجوانان و جوانان و بدبین‌کردن ایشان نسبت به نظام هستند.

وی تصریح کرد: این مهم از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بوده و امروز با ابزارهای رسانه‌ای و دنیای مجازی شکل دیگری به خود گرفته است و امروز ما نیز باید با ابزارها و شگردهای نوین در مسیر مبارزه و دفع توطئه‌های دشمنان گام برداریم.

ربیعی با بیان اینکه ما به نسل آینده مدیون هستیم، ابراز داشت: باید در برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت تعامل بین بخشی وجود داشته باشد و مسئولان در زمینه یکپارچه‌کردن برنامه‌ها تلاش کرده و از موازی‌کاری بپرهیزند.

وی از نیروی انتظامی خواست تا در زمینه تامین امنیت پارک‌ها و بوستان‌های شهر اقدام لازم را صورت داده و نسبت به برخورد با افراد معتاد به‌ویژه در پارک پردیس ابهر توجه ویژ‌ه‌ای داشته باشد.

معاون فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه شهرداری‌ها باید نسبت به نظافت و زیباسازی پارک‌ها و بوستان‌ها اقدام کنند، گفت: با توجه به وجود ظرفیت‌های امامزاده‌های شهرستان، دستگاه‌های مختلف اداره اوقاف را در اجرای برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت یاری کرده و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول