اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خلیل‌آباد:

اردوی هجرت 3 با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت در خلیل‌آباد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خلیل‌آباد گفت: به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت برای جوانان و سایر قشرهای علاقه‌مند به خدمات‌دهی به مناطق محروم شهرستان، اردوهای هجرت 3 به ‌زودی در خلیل‌آباد آغاز می‌شود.

اردوی هجرت 3 با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت در خلیل‌آباد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، سرهنگ حسین سازگارا ظهر امروز در جلسه طرح اردوی هجرت که ظهر امروز در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: اردوهای هجرت 3 به منظور تحقق بخشیدن تفکر ایثار و از خودگذشتگی در کشور اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های سال گذشته این طرح در شهرستان افزود: تامین 6 سری جهیزیه،ترمیم لوله‌های آب‌رسانی به روستاها، برگزاری اقامه نماز جماعت در جمع جوانان، سرکشی از گروه همیار طرح، برگزاری کلاس‌های مهارتی از جمله برنامه‌های ستاد اردوهای هجرت بود.

سازگارا ضمن قدردانی از تلاش‌های مسئولان و اعزام کارشناسان دستگاه‌های دولتی خواست امسال هم در اجرای این طرح همکاری و هم‌یاری لازم را داشته باشند.

وی مدت زمان اجرای این طرح را 45 تا 60 روز اعلام کرد و گفت: این طرح از نیمه دوم خردادماه اجرا می‌شود.

علی‌اصغر مرادزاده فرماندار خلیل‌آباد هم در این جلسه بر همکاری روسای ادارات با ستاد طرح اردوهای هجرت تاکید کرد و افزود: در 3 سال گذشته اردوهای هجرت توانسته است خدمات خوبی را به مردم روستاها در کنار خدمات دولت داشته باشد.

وی بسیجی کارکردن را خصلت نیروهای طرح هجرت دانست و گفت: پروژه‌هایی طراحی شود که در مدت زمان اجرای هجرت 3 شروع و تکمیل شود.

در این جلسه پیشنهاد شد 2 روستای محمدآباد و مهدی‌آباد امسال به عنوان 2 منطقه محروم شهرستان زیر پوشش خدمات‌دهی این ستاد قرار گیرد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول