اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پزشکی ورزشی کرمان:

‌باشگاه‌ها از ثبت‌نام ورزشکاران بدون کارت بیمه پرهیز کنند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان کرمان گفت: باشگاه‌های ورزشی‌ از ثبت‌نام و پذیرش ورزشکاران بدون کارت بیمه ورزشی خودداری کنند.

‌باشگاه‌ها از ثبت‌نام ورزشکاران بدون کارت بیمه پرهیز کنند

حسین جمالی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ‌فارس در کرمان‌ با اعلام خبر برگزاری نشست اجلاس مدیریتی این هیئت در سال 91 اظهار داشت: در این نشست تصمیمات مهمی در مورد اهداف و برنامه‌های هیئت در سال‌جدید ارائه و اتخاذ شد.

وی افزود: برگزاری نشست با رؤسای هیئت‌ها‌ی شهرستان‌ها و قدردانی از هیئت‌هایی که افزایش آمار داشته‌اند، برگزاری نشست با رؤسای هیئت‌های ورزشی استان و هیئت‌ روستایی و عشایری از جمله تصمیمات اتخاذ شده در این نشست بود.

جمالی‌زاده تصریح کرد: بررسی جلسه نواب رئیس بانوان هیئت پزشکی ورزشی استان و برگزاری سمینار مسئولان روابط عمومی هیئت‌های پزشکی ورزشی استان از دیگر تصمیمات اتخاذ شده در این اجلاس بود.

وی همچنین از برگزاری نشست اعضای کمیته بانوان هیئت پزشکی ورزشی استان با حضور ‌کریمی‌افشار نایب رئیس بانوان‌ خبر داد و ابراز داشت: در این نشست مسائل مربوط به این کمیته ‌مورد ارزیابی قرار گرفت.

جمالی‌زاده خاطر نشان کرد: یکی از تصمیمات اتخاذ شده در این نشست برگزاری ‌نشست‌های ماهانه برای نواب رئیس هیئت‌های استان بود که در همین راستا‌ کریمی افشار از هیئت‌هایی که نواب رئیس بانوانشان فعال نیست، انتقاد کرده و خواستار تغییرات در برنامه‌ریزی‌ها شد.

وی از برنامه‌ریزی به‌‌منظور صدور کارت بیمه ورزشی و پوشش مسابقات ‌و کلاس‌های آموزشی فصل تابستان خبر داد و بیان داشت: از پیشنهادات کارشناسان و صاحب‌نظران نیز در این زمینه استقبال می‌کنیم.

جمالی‌زاده به باشگاه‌های ورزشی استان کرمان توصیه کرد تا از ثبت‌نام و پذیرش ورزشکاران بدون کارت بیمه ورزشی خودداری کنند.

وی گفت: جعبه کمک‌های اولیه را توسط هیئت در سطح استان کرمان و در بین تمام‌ هیئت‌های پزشکی شهرستان‌ها کمک‌های اولیه را توزیع کرده‌ایم.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان کرمان با اعلام رضایت از کاهش آمار آسیب‌دیدگان ورزشی در سال 90، این سال را به لحاظ عملکرد آموزشی سال پر باری دانست و افزود: یکی از اصلی‌ترین دلایل کاهش آمار آسیب‌دیدگان ‌برگزاری کلاس‌های آموزشی مربیان و ورزشکاران به شکل منظم و هدف‌دار بود.

وی با اشاره به هیئت‌های پزشکی ورزشی شهرستان‌های استان کرمان تصریح کرد: هیئت‌های شهرستان‌ها باید از این پس‌ پرونده‌های تکمیلی و تأییدی تا سقف 100 هزار تومان را در شهرستان‌ها پرداخت کنند.

جمالی‌زاده خاطر نشان کرد: ‌هیئت‌های شهرستان باید با برقراری ارتباط و تعامل بیشتر با ‌دانشگاه علوم پزشکی شهرستان خود معاینات ابتدایی و درمان‌های سرپایی را در همان شهرستان‌ها انجام داده تا ‌در حد ممکن کسی به کرمان اعزام نشود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول