اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات دوومیدانی دانشجویان دختر پیام نور

ورزشکاران فارسی به مقام قهرمانی رسیدند

خبرگزاری فارس: دانشجویان ورزشکار استان فارسی موفق به کسب مقام قهرمانی مسابقات دو و میدانی دانشجویان دختر دانشگاه‌های پیام نور کشور شدند.

ورزشکاران فارسی به مقام قهرمانی رسیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در این دور از مسابقات که 180 دونده از 19 استان شرکت داشتند، پس از سه روز رقابت نزدیک، تیم دو و میدانی دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور استان فارس با مربیگری مدینه عاشوری به مقام قهرمانی دست یافت.

در پایان این مسابقات تیم فارس با 53 امتیاز قهرمان شد و خراسان رضوی با 48 امتیاز و کرمان با 43.5 امتیاز به مقام‌های دوم و سوم رسیدند.

در این دور از مسابقات مریم شفیعی در رشته پرش طول، صدیقه دهقان در رشته 800 متر و حکیمه مقیمی در 400 متر به مقام نخست دست یافتند.

همچنین سونیا رفیعی‌نژاد در رشته 800 متر به مقام چهارم، صدیقه دهقان در یک‌هزار و 500 متر به مقام سوم، مریم شفیعی و محبوبه رضوی در 100 متر با مانع به مقام‌های دوم و سوم، محبوبه رضوی در 400 متر به مقام چهارم، فاطمه شفیعی در 3 هزار متر به مقام چهارم و حکیمه مقیمی در 200 متر به مقام دوم نائل شدند.

نفرات برتر این مسابقات در المپیاد ورزشی ایرانیان حضور می‌یابند.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول