اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم خبر داد

دورخیز ورزشکاران قمی برای بازی‌های آسیایی و المپیک

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: ورزشکاران قمی باید از هم‌اکنون به فکر حضوری قوی در بازی‌های آسیایی کره‌جنوبی و المپیک برزیل باشند.

دورخیز ورزشکاران قمی برای بازی‌های آسیایی و المپیک

عباس جهان‌بینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: برای اینکه در بازی‌های آسیایی سال 2014 کره جنوبی و همچنین المپیک 2016 برزیل نمایندگان شایسته‌ای از ورزش قم حضور داشته باشند، باید از هم‌اکنون به فکر باشیم.

وی ابراز داشت: در واقع هیئت‌های ورزشی استان قم باید از الآن تلاش خود را برای پرورش ورزشکاران مستعد و شاخص به منظور اعزام به رقابت‌های المپیک آسیایی 2014 و المپیک جهانی 2016 در کشورهای کره جنوبی و برزیل شناسایی کرده و برای پرورش و حمایت آنها اقدام کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم ادامه داد: آنچه که در این بین باید بیش از همه، مورد توجه هیئت‌های ورزشی قرار بگیرد، استعدادیابی و توجه به رده‌های سنی پایه است تا از زمان باقی مانده برای پرورش آنها به بهترین شکل استفاده کنیم.

وی ادامه داد: از سوی دیگر حضور منظم و موفق در مسابقات لیگ‌های رشته‌های مختلف ورزشی کشور، المپیادهای ورزشی و همچنین پیکارهای قهرمانی کشور در تمام رشته‌ها می‌تواند زمینه‌ساز بروز توانمندی ورزشکاران مستعد قمی شود.

جهان‌بینی در ادامه به سیاست‌ها و اهداف قانون برنامه پنجم توسعه در حوزه ورزش اشاره کرد و بیان داشت: در این قانون بر اساس منویات مقام معظم رهبری برنامه‌های حوزه ورزش برای ما ترسیم شده است و این ما هستیم که باید بدانیم هماهنگ‌تر از گذشته کار کرده و در عمل برای رسیدن به موفقیت گام برداریم.

وی همچنین به جلسه اخیر مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها با وزیر ورزش و جوانان اشاره کرد و بیان داشت: وزارت ورزش و جوانان برنامه‌های مهمی برای توسعه ورزش در نقاط مختلف کشور تنظیم و تدوین کرده است که در جلسه با وزیر ورزش و جوانان تاکید شد که در چارچوب مشخصی در مسیر توسعه ورزش استان‌ها گام برداریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در ادامه از پیش‌بینی این اداره کل برای رشد 10 درصدی آمار ورزشکاران بیمه شده در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی خبر داد و عنوان کرد: موانع و مشکلات در خصوص این موضوع در این اداره کل مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا شاهد استقبال بیش از پیش مردم ورزش دوست قم به فعالیت‌های همگانی و قهرمانی ورزش باشیم.

وی همچنین از بررسی فعالیت‌ها و برنامه‌های واحدهای مختلف اداره کل ورزش و جوانان استان قم بر اساس برنامه آغاز سال جدید خبر داد و یادآور شد: این در حالی است که برنامه واحدهای اداره کل و هیئت‌های ورزشی نیز تدوین و ابلاغ شده است تا سالی موفق در ورزش قم سپری کنیم.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول