اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری نخستین نشست شورای عالی بسیج ورزشکاران

رئیس شورای عالی بسیج ورزشکاران چهارمحال و بختیاری معرفی شد

خبرگزاری فارس: در نخستین نشست شورای عالی بسیج ورزشکاران چهارمحال و بختیاری محمود شمسی پور به عنوان رئیس شورای عالی بسیج ورزشکاران این استان انتخاب شد.

رئیس شورای عالی بسیج ورزشکاران چهارمحال و بختیاری معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مسئول بسیج ورزشکاران سپاه چهارمحال و بختیاری بعدازظهر امروز در نخستین جلسه شورای عالی بسیج ورزشکاران این استان، اظهار داشت: امروزه یکى از مشکلات جامعه بشرى، مسئله بیکارى و عوارض ناشی از آن است.

رمضانعلی جعفری افزود: بیکاری به ویژه براى نوجوانان و جوانان و به‎ویژه در ایام تعطیلات تابستانى مدارس و مراکز آموزشى، بسیار خطرناک و مضر است و باید با آن مبارزه شده، یا به نحوى اوقات بیکارى را پر کند که مفید بوده و یا لااقل مضر نباشد.

وی اضافه کرد: بسیارى از انحرافات، از جمله اعتیاد به مواد مخدر، دزدى و ایجاد مزاحمت، دعواها و درگیری‌هاى خیابانى، انحرافات جنسى و... زاییده بیکاری است، شاید به واسطه جلوگیرى از همین عوارض سوء بیکارى باشد که در اسلام از کار و انسان شاغل بسیار تجلیل شده است.

مسئول بسیج ورزشکاران سپاه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: ورزش یکى از مفیدترین و سالم‌ترین سرگرمى‌هایى است که مى‌تواند اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را پر کند.

وی ادامه داد: ورزش، کسالت و تنبلى را از انسان زدوده و به وى نشاط و شادابى بخشیده، او را براى انجام کارها و وظایف فردى و اجتماعى آماده کرده و اخلاقش را بهبود مى‌بخشد.

جعفری ادامه داد: ورزش، روحیه شجاعت، از خودگذشتگى، مبارزه با ظلم و ظالم و دفاع از مظلوم را در انسان تقویت کرده، اراده وى را قوى مى‌سازد.

نشست شورای عالی بسیج ورزشکاران چهارمحال و بختیاری با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع)، مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان و اعضای شورای عالی بسیج ورزشکاران در سالن اداره ورزش و جوانان استان برگزار شد.

در این جلسه، دکتر محمود شمسی‌پور به عنوان رئیس شورای عالی بسیج ورزشکاران و آقای قهرمان آماره به عنوان نایب رئیس شورا انتخاب شدند.

انتهای پیام‌/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول