اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ورزش و جوانان درمیان:

50 درصد ورزشکاران روستایی استان درمیانی هستند

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره تربیت بدنی شهرستان مرزی درمیان گفت: 50 درصد ورزشکاران روستایی و عشایری استان خراسان جنوبی را ورزشکاران درمیانی تشکیل می‌دهند.

50 درصد ورزشکاران روستایی استان درمیانی هستند

محمد یاسر یکه‌خان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در درمیان اظهار داشت: در سال جاری هشت دوره کارگاه آموزشی در زمینه‌های رشته‌های مختلف ورزشی،‌ تناسب اندام و آموزش کمک‌های اولیه برگزار می‌شود که 300 ورزشکار زن ‌و مرد شهرستان از مزایای آن بهره‌مند شده ‌و برای ‌برگزاری ‌آنها قریب 3 میلیون تومان اعتبار مورد نیاز است.

وی از برگزاری کارگاه تناسب اندام با شرکت قریب به 50 ورزشکار درمیانی در خرداد ماه سال جاری خبر داد و افزود: در حال حاضر 30 ورزشکار زن و مرد نیز در رشته بدنسازی و پرورش اندام در باشگاه بدنسازی شهر اسدیه فعالیت می‌کنند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان درمیان با اشاره به رشد صد درصدی ورزشکاران سازماندهی و بیمه شده در سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ادامه داد: در طول سال گذشته تنها 900 ورزشکار در شهرستان سازماندهی شده بودند که در بهار سال جاری 600 نفر از ورزشکاران شهرستان سازماندهی شده‌اند.

وی تحول در فرهنگ ورزشی، افزایش ورزشکاران سازمان یافته، بروزرسانی آموزش‌ها و تحول در نحوه تعاملات را از اولویت‌های کاری اداره ورزش و جوانان درمیان برشمرد و تصریح کرد: باشگاه پرورش اندام شهر قهستان در سالن ورزشی این شهر تجهیز و تا پایان خردادماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از افتتاح دو باشگاه پرورش اندام در شهرهای طبس مسینا و گزیک در آینده نزدیک خبر داد و اضافه کرد: برای تجهیز سه باشگاه طبس، قهستان و گزیک مبلغ 30 میلیون تومان هزینه شده است.

وی یاد آور شد: در حال حاضر 10 ورزشکار عشایر شهرستان عضو تیم استان هستند و یک ورزشکار شهرستان به اردوی تیم ملی ورزش‌های روستایی و عشایری دعوت شده است.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول