اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین جلسه شورای عالی بسیج ورزشکاران کردستان

رئیس شورای عالی بسیج ورزشکاران کردستان معرفی شد

خبرگزاری فارس: فرهاد عبداللهی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در نخستین جلسه شورای عالی بسیج ورزشکاران استان به عنوان رئیس این شورا معرفی شد.

رئیس شورای عالی بسیج ورزشکاران کردستان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان سه‌شنبه‌شب در نخستین نشست این شورا، عملی کردن و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با ورزش را یکی از مهم‌ترین اهداف شورای عالی بسیج ورزشکاران استان عنوان کرد.

حمزه‌علی علیخانی اظهار امیدواری کرد تمامی فعالان این شورا با به‌کارگیری توان خود و استفاده از  استعدادهای بالقوه کردستان در راستای توسعه ورزش استان نهایت همکاری‌ را داشته باشند.

وی خواستار توجه بیشتر مسئولان این شورا به ورزشکاران شد و وجود ورزشکاران و قهرمانان مطرح کشوری در استان را زمینه‌ای برای ارتقای سطح ورزش کردستان و رسیدن به جایگاه اصلی در کشور دانست.

رئیس شورای عالی بسیج ورزشکاران کردستان هم در ادامه این جلسه به تعامل بین دستگاه‌های اجرایی سطح استان اشاره کرد و افزود: تعامل اداره‌کل ورزش و جوانان با جامعه گسترده‌ بسیج همیشه مورد نظر بوده و خواهد بود.

فرهاد عبداللهی افزود: ارتباط مستمر و مفید با بسیج یکی از ضرورت‌های اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان است.

معاون بسیج ورزشکاران استان به اساسنامه، اهداف، ضرورت‌ها و وظیفه شورای عالی بسیج ورزشکاران اشاره کرد و گفت: جلسات این شورا به صورت ماهانه برگزار می‌شود.

ایرج جعفری افزود: صورت جلسات شوراهای شهرستان و مشکلات آنها را در شورای عالی بسیج ورزشکاران استان بررسی و نتیجه آن به صورت ماهانه به شورای عالی بسیج ورزشکاران کشور ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول