اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام هندیجان خبر داد

کسب مقام اول مسابقات مچ‌اندازی توسط ورزشکاران هندیجانی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام هندیجان از کسب مقام اول در مسابقات مچ‌اندازی خوزستان توسط ورزشکاران این شهرستان خبر داد.

کسب مقام اول مسابقات مچ‌اندازی توسط ورزشکاران هندیجانی

غلام‌علی شولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: شهرستان هندیجان با وجود برخورداری از جوانان مستعد و پرتلاش همواره از محرومیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: ورزش این منطقه از نظر مسئولان استانی مغفول مانده و حمایت‌ها از این بخش هر روز رو به افول می‌نهد.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام هندیجان تصریح کرد: با این وجود ورزشکاران و جوانان علاقمند به این عرصه روز به‌ روز پیشرفت کرده و بدون حمایت‌های مالی به درجات و مراتب بالایی در سطح شهرستان، منطقه و حتی استان دست پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به حضور تیم هندیجانی در مسابقات مچ‌‌اندازی استان خوزستان خاطر نشان کرد: با توجه به وجود کمبودهای فراوان در ورزش بدنسازی این شهرستان اما تیم هندیجان با شرکت در مسابقات مچ‌اندازی استانی موفق به کسب 2 مقام اول و یک مقام دومی شد.

غلام‌علی شولی با بیان اینکه باید زمینه‌های رشد و گرایش جوانان را به سوی ورزش فراهم آورد، خاطر نشان کرد: جوانان بسیاری در این منطقه علاقمند به شرکت در مسابقات ورزشی بوده اما به دلیل عدم حمایت مالی مسئولان شانه خالی می‌کنند.

وی همچنین عنوان کرد: ورزش بدنسازی از پرطرفدارترین رشته‌ها در بین جوانان این منطقه بوده و باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول