اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نابینایان و کم‌بینایان خراسان‌رضوی خواستار شد

استانداردسازی محل تمرین ورزشکاران هیئت نابینایان و کم‌بینایان‌

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت نابینایان و کم‌بینایان خراسان‌رضوی خواستار استانداردسازی محل تمرین ورزشکاران این هیئت در مشهد شد.

استانداردسازی محل تمرین ورزشکاران هیئت نابینایان و کم‌بینایان‌

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد‌ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، محمود باقرزاده اظهار داشت: به دلیل شرایط خاص ورزشکاران نابینا محل تمرین و مسابقات باید با توجه به شرایط مهندسی ساخته شده باشد تا مشکلی برای بازیکنان ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه مکان فعلی تمرین تیم‌های ورزشی استان، سالن ورزشی قدس است که تناسبی با ورزش‌های نابینایان ندارد، ادامه داد: نبود دسترسی راحت به این سالن ورزشی یکی دیگر از مشکلات این هیئت است.

رئیس هیئت نابینایان و کم‌بینایان خراسان‌رضوی گفت: این ورزشگاه در محل بلوار طبرسی مشهد واقع شده که رفت و آمد ورزشکاران نیز به این منطقه زمان‌بر است.

وی نبود همکاری مدیران مدارس استثنایی دختران مشهد با این هیئت را یکی از دیگر دغدغه‌های کادر اجرایی خواند و گفت: به منظور استعدادیابی ورزشکاران باید کار را از این مدارس شروع کرد ولی متاسفانه مدارس استثنایی دختران چندان به ورزش نابینایان اهمیت نمی‌دهند.

رئیس هیئت نابینایان و کم‌بینایان خراسان‌رضوی افزود: برای شناسایی افراد مستعد سال گذشته 3 مربی خانم در این مدارس فعالیت داشتند ولی با وجود حدود 200 دانش‌‌آموز فقط 11 نفر جذب ورزش‌های نابینایان شدند.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول