اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و امور جوانان مازندران اعلام کرد

پیش‌بینی کسب 14 سهمیه المپیک توسط ورزشکاران مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و امور جوانان مازندران گفت: کسب 11 سهمیه المپیک افتخار مازندران است که پیش‌بینی می‌شود به 14 سهمیه دست یابیم.

پیش‌بینی کسب 14 سهمیه المپیک توسط ورزشکاران مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، نصرالله پریچهره پیش از ظهر امروز در آغاز عملیات اجرایی سالن ورزشی روستای آکند از توابع بخش مرکزی شهرستان ساری با بیان اینکه روستای آکند ظرفیت‌های ورزشی خوبی دارد و داشتن سالن ورزشی در این روستا احساس می‌شد، اظهار داشت: ساماندهی زمین فوتبال آکند از آرزوهایم است.

وی به افزایش سرانه ورزشی روستاهای مازندران اشاره کرد و گفت: با نگاه دولت نهم و دهم شاهد افزایش رسانه ورزشی در روستاها هستیم که از سرانه ورزشی شهری سبقت گرفت.

پریچهره با اشاره به اینکه اعتبار 220 میلیون تومانی برای احداث سالن ورزشی آکند اختصاص گرفت، تصریح کرد: به زودی آگهی ساخت این پروژه ورزشی منتشر می‌شود و سعی داریم در انتخاب پیمانکار بومی‌گری را حفظ کنیم‌.

وی ادامه داد: تا 15 روز دیگر عملیات اجرایی و تجهیز کارگاه پروژه ورزشی آکند که با نام شهید تیمور احمدی نامگذاری شد شروع و تا 10 ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول سرانه ورزشی شهرستان ساری را بر اساس برنامه چهارم به یک متر مربع اعلام کرد و بیان داشت: تاکنون مازندران در قهرمان‌پروری و ایجاد زیرساخت‌های ورزشی و جذب سرمایه‌گذار موفق بود.

وی خاطرنشان کرد: 79 پروژه ورزشی در سال گذشته به بهره‌برداری رسید که 12 پروژه خصوصی بود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه پیشرفت ورزش مازندران در سال‌های اخیر را مدیون زحمات حلقه بزرگ جامعه ورزشی می‌دانیم، تصریح کرد: کسب 11 سهمیه المپیک محصول زحمات همه ورزش دوستان مازندران است.

وی با ابراز امیدواری از اینکه مازندران می‌تواند به 14 سهمیه المپیک برسد، اظهار داشت: جوانان ورزشکار رشته والیبال و پرش ارتفاع سه سهمیه المپیکی مازندران پیش‌بینی می‌شوند.

پریچهره اذعان کرد: ظرفیت ورزش مازندران را کسی نادیده نمی‌گیرد و این در حالی است که تهران بزرگ 9 سهمیه المپیک را کسب کرد.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول