اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام

ورزشکاران محلات با آرمان‌های امام تجدید پیمان می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان محلات از شرکت گسترده ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی این شهرستان در مراسم سالگرد ارتحال امام خبر داد.

ورزشکاران محلات با آرمان‌های امام تجدید پیمان می‌کنند

مسعود قمری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته یک دستگاه اتوبوس از ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی محلات به مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی اعزام خواهد شد.

وی تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های امام راحل را هدف اصلی اعزام ورزشکاران به مرقد امام عنوان کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان محلات همچنین از همکاری آموزش و پرورش این شهرستان با اداره ورزش در برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت تابستان امسال به صورت تخصصی خبر داد و گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با اداره آموزش و پرورش شهرستان برنامه‌های اوقات فراغت در تابستان امسال به صورت تخصصی‌تر برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: ستاد اوقات فراغت شهرستان با ریاست فرماندار جلسات متعددی برگزار کرده است که در این جلسات پرهیز از موازی‌کاری دستگاه‌ها در امر برگزاری اوقات فراغت به صورت جدی در دستور کار مسئولان ذیربط قرار گرفته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان محلات با اشاره به برنامه‌های ورزشی این اداره در ایام تابستان گفت: کلاس‌های ورزشی در رشته‌های فوتبال، شنا، والیبال، بسکتبال، ژیمناستیک، بدمینتون و دیگر رشته‌های مورد علاقه جوانان با همکاری آموزش و پرورش برگزار خواهد شد که با توجه به استفاده از ظرفیت و پتانسیل آموزش و پرورش پیش‌بینی می‌شود برنامه‌های اوقات فراغت در تابستان امسال از سطح کیفی بالایی برخوردار باشد.

قمری در ادامه از اجرای طرح بزرگ استعدادیابی در مدارس این شهرستان خبر داد و بیان داشت: خوشبختانه با تعامل بسیار خوب آموزش و پرورش موفق شدیم طرح بزرگ استعدادیابی را در اکثر رشته‌های ورزشی تا قبل از تعطیلی مدارس برگزار کنیم که در این طرح استعدادهای خوبی شناسایی و ساماندهی شدند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول