اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مهاباد در مجلس:

اختلافات سد پیشرفت‌ها هستند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اختلاف بین مسئولان سد محکمی مقابل پیشرفت کشور است که باید آن را شکست.

اختلافات سد پیشرفت‌ها هستند

عثمان احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مهاباد اظهار داشت: اختلافاتی بین بعضی مسئولان وجود دارد که باید برای رفع و ریشه‌کن کردن این موارد اهتمام شود و همچنین باید از طریق نزدیک‌کردن سلیقه‌ها به یکدیگر در جامعه اتحاد ایجاد کرد چراکه در این صورت یکی از مهم‌ترین موانع پیشرفت از سر راه برداشته خواهد شد.

وی تصریح کرد: منشاء اختلاف سلیقه‌های موجود باید تعیین شود تا بتوان با آن مقابله کرد؛ از طرف دیگر گاهی دیده می‌شود به اختلاف سلیقه‌های موجود دامن زده می‌شود ولی با توجه به اینکه ریشه این مشکلات چندان عمیق نیست با گذشت‌کردن و چشم‌پوشی قابل حل است که امیدوار هستیم مسئولان چنین روشی را در پیش بگیرند.

احمدی با بیان اینکه در فضای آرام و صمیمی کارکردن به مراتب راحت‌تر است، بیان داشت: یکی از مهم‌ترین عوامل موثر در پیشرفت و توسعه هر منطقه وجود اتحاد و همدلی بین اقشار مختلف جامعه و مسئولان است، بنابراین باید با ایجاد محیطی آکنده از صمیمیت برای پاسخگویی به مردم دست در دست یکدیگر دهیم.

وی با بیان اینکه در فضای مملو از همکاری و همراهی مشکلات مردم به‌ویژه بیکاری قابل چاره‌جویی است، اضافه کرد: بعضی از هم‌وطنان کرد کشورمان به سایر نقاط دنیا مهاجرت کرده‌اند که باید در راستای دعوت آنها به کشور و استفاده از توانایی‌های آنها اهتمام شود.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی دعوت از سرمایه‌گذاران بومی و غیربومی و تلاش برای حفظ آنها را یکی از مهمترین راه‌کارهای ایجاد اشتغال برای جوانان بیکار دانست و اظهار داشت: باید در راستای عملی‌کردن این موضوع برنامه‌ریزی کرده و گام برداشته شود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول