اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در مجلس:

مراسم افتتاح مجلس همدلی مسئولان نظام را اثبات کرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس گفت: حضور سران نظام و مسئولان ارشد سیاسی و نظامی کشور در مراسم افتتاح مجلس نهم، بار دیگر اتحاد و همدلی مسئولان نظام را اثبات کرد.

مراسم افتتاح مجلس همدلی مسئولان نظام را اثبات کرد

لاله افتخاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: یکی از عوامل اصلی موفقیت انقلاب اسلامی در سال‌های اخیر به ویژه در حوزه سیاست خارجی، وجود همدلی و اتحاد در میان مردم و مسئولان است.

وی تصریح کرد: این ویژگی مثبت در کنار ولایت‌مداری و پیروی از ولایت از سوی ملت و مدیران کشورمان موجب شد که حتی بتوانیم با دست‌های خالی در برابر ارتش رژیم بعث عراق با وجود حمایت جهانی از این رژیم پیروز و سربلند باشیم.

این مسئول با اشاره به مراسم افتتاحیه مجلس نهم که با حضور نماینده رهبری معظم انقلاب، روسای قوا، وزرا، مدیران ارشد کشور و فرماندهان لشکری، روسای دانشگاه‌ها و مدیران مسئول رسانه‌ها برگزار شده، تاکید کرد: این مراسم نشانه اتحاد و همدلی نظام و مسئولان ارشد کشور برای تحقق برنامه‌های جمهوری اسلامی است.

* اختلاف سلیقه‌ها تنها در مسائل جزیی و مدیریتی  است

افتخاری با اشاره به برخی اختلاف‌ نظرها در میان مسئولان کشور طی ماه‌های اخیر گفت: این بحث تنها در مورد مسائل جزیی و مدیریتی بوده و در اداره یک کشور بزرگ به طور قطع طبیعی است.

وی تاکید کرد: با وجود تلاشی که دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی طی ماه‌ها برای ایجاد تفرقه در میان مسئولان ارشد کشور داشتند، بار دیگر ثابت شد که ما در مورد مسائل اصلی و ملی اختلافی نداریم و همگی تحت امر ولایت فعالیت می‌کنیم.

* ایجاد اختلاف در میان اصولگرایان توطئه دشمن است

عضو فراکسیون اصولگرایان با اشاره به شرایط روزهای آخر مجلس هشتم، اذعان داشت: دشمنان توطئه‌ بسیاری برای ایجاد اختلاف در میان اصولگرایان داشته و دارند، اما به طور قطع این دسیسه‌ها نیز با هوشیاری نمایندگان اصولگرا خنثی خواهد شد.

افتخاری در پایان متذکر شد: اصولگرایان حاضر در مجلس اگر چه ممکن است در مواردی با هم اختلاف نظر و سلیقه داشته باشند، اما برای رفع مشکلات کشور و خدمت به مردم در دوره نهم متحد‌تر از گذشته عمل خواهند کرد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول