اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کرمان:

هیئت ‌رئیسه مجلس رهنمودهای رهبری را سرلوحه کار قرار دهند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت کرمان گفت: از هیئت‌ رئیسه و نمایندگان مجلس انتظار داریم رهنمودهای مقام معظم رهبری را سرلوحه این دوره مجلس قرار دهند.

هیئت ‌رئیسه مجلس رهنمودهای رهبری را سرلوحه کار قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور ظهر امروز در آیین نماز جمعه این هفته کرمان با توصیه به خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: بیش از 20 عامل برای از هم‌پاشیدگی خانواده‌ها وجود دارد.

وی کم‌تجربگی و عدم آشنایی زوج‌ها با آداب و فنون زندگی، فقر اقتصادی، وابستگی زوج‌ها به پدر و مادر، اعتیاد و خودخواهی و غرور را از جمله عوامل از هم‌پاشیدگی زندگی خانواده‌ها ذکر کرد.

عرب‌پور با اشاره به سالروز ارتحال حجت‌الاسلام ابوترابی عنوان کرد: این آزاده در دوران اسارت نقش برجسته‌ای در ترویج معنویت و اندیشه‌های امام راحل داشت.

وی با بیان اینکه نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هفته گذشته آغاز شد، ابراز داشت: از هیئت‌رئیسه و نمایندگان مجلس انتظار داریم، رهنمودهای مقام معظم رهبری را سرلوحه این دوره مجلس قرار دهند.

خطیب موقت جمعه کرمان بر تعامل هرچه بیشتر نمایندگان با مردم تأکید کرد و افزود: تلاش نمایندگان باید برای رفع مشکلات مردم باشد.

عرب‌پور با اشاره به سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) تصریح کرد: امام راحل بهترین اسوه در عصر معاصر و شاخص مهم برای افراد عدالت‌خواه در جهان است.

وی با بیان اینکه جوانان باید با اندیشه و فکر امام خمینی (ره) آشنا شوند، عنوان کرد: مردم محوری‌ترین اصل برای امام راحل بودند و نهضت امام خمینی (ره) مردمی بود.

عرب‌پور با اشاره به سالروز قیام 15 خرداد بیان داشت: مردم از امام خمینی (ره) و نهضت وی حمایت کردند و همچنین امام راحل با کمک مردم توانست شاه را سرنگون کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: امام راحل شأن مرجعیت شیعه و حفظ شئونات مرجعیت را اصل می‌دانستند.

عرب‌پور خدمت بی‌منت را از جمله اندیشه‌های امام خمینی (ره) برشمرد و گفت: ایشان روحیه خودباوری را در ملت ایجاد کرد و پیشرفت‌های امروز ایران مدیون اندیشه‌های امام راحل است.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) عمر خود را وقف عزت مسلمانان کرد، ابراز داشت: امروز مقام معظم رهبری در راستای اندیشه‌ها و فکر بلند امام راحل کشور را اداره می‌کند.

عرب‌پور تصریح کرد: حضور ملت در صحنه‌های سیاسی و عرصه‌های مختلف بیانگر حمایت مردم از ولایت است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول