اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده منتخب مردم شهریار در مجلس:

غربی‌ها وحدت مسئولان در افتتاحیه مجلس نهم را ببینند

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برگزاری مراسم افتتاحیه مجلس نهم به نمایش اتحاد مسئولان نظام تبدیل شد، گفت: غربی‌ها بهتر است به این مراسم با دقت نگاه کنند.

غربی‌ها وحدت مسئولان در افتتاحیه مجلس نهم را ببینند

حسین گروسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بسیاری از دشمنان خارجی و ضد انقلاب داخلی که فریب غربی‌ها را خوردند، برای ایجاد اختلاف میان مردم و مسئولان کشور تلاش کرده‌اند.

نماینده منتخب مردم شهریار در خانه ملت تصریح کرد: در زمان دوران حیات پربرکت امام خمینی (ره) اکثریت مطلق مردم و مسئولان عاشق امام (ره) بودند و پس از رحلت ایشان رهبری فرزانه انقلاب هدایت امور را با درایت در دست گرفتند.

این مسئول ادامه داد: رهبری معظم انقلاب بارها بر لزوم حفظ وحدت در جامعه تاکید فرموده و خوشبختانه دلسوزان اسلام و انقلاب نیز طی سال‌های اخیر حول محور معظم‌ له جمع شده و از بروز شکاف در میان انقلابیون جلوگیری کرده‌اند.

گروسی تاکید کرد: به طور قطع رمز اصلی موفقیت انقلاب طی سال‌های اخیر همین نکته است و حتی کشورهای غربی نیز به آن معترف هستند.

* نمایش اتحاد مسئولان نظام در افتتاحیه مجلس نهم

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش‌های بدخواهان طی هفته‌های اخیر برای ایجاد اختلاف میان نمایندگان اصولگرای مجلس نهم و همچنین ایجاد اختلاف میان مجلس و دولت اشاره کرد و گفت: این مراسم در اوج توطئه‌های دشمنان خارجی نظام برگزار و خوشبختانه به نمایش اتحاد میان مسئولان ایران اسلامی تبدیل شد.

نماینده منتخب مردم شهریار در خانه ملت ادامه داد: دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی بهتر است به صحنه‌های مراسم افتتاحیه مجلس نهم با دقت نگاه کرده و تاثیر توطئه‌های خود را دریابند.

* توطئه غربی‌ها ملت ایران را مصمم‌تر می‌کند

گروسی متذکر شد: به طور قطع تلاش‌های بدخواهان به ویژه کشورهای غربی برای ایجاد اختلاف و کدورت میان مردم و مسئولان ایرانی نتیجه عکس داده و ما را برای وحدت بیشتر مصمم‌تر کرده است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که حضور سران ارشد نظام در جلسه افتتاحیه مجلس نهم موجب همدلی و اتحاد بیشتر آنها را فراهم کنند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول