اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

مجلس در مسیر خدمت گام بردارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه میاندوآب گفت: باید مجلس شورای اسلامی در مسیر خدمت با شتاب گام بردارد.

مجلس در مسیر خدمت گام بردارد

به گزارش خبرگزاری فارس از میاندوآب حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد قهرمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بین مردم این شهرستان اظهار داشت: انتظار می‌رود دولت و مجلس شورای اسلامی بیش از گذشته برای خدمت به اقشار مختلف مردم با یکدیگر همراهی کنند.

وی با اشاره به آغاز کار مجلس نهم گفت: باید یکایک نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری را چراغ راه خود قرار داده و برای تحقق منویات ایشان و عملی شدن انتظارات هموطنان بیش از بیش ساعی بوده و تلاش کنند.

این مسئول ضمن اینکه از مقامات عالی کشور برای حضور توام با اقتدار در نشست‌های 1+5 قدردانی کرد، بیان داشت: یکی از پایه‌های اساسی شکل‌گیری حکومت اسلامی در ایران استکبارستیزی و جلوگیری از تضییع حق ملت بود که خوشبختانه امروز تجلی این آرمان را در نشست‌های بین‌المللی شاهد هستیم.

وی یکی از حیله‌های دشمن علیه کشور ما را نابودی بنیان خانواده دانست و بیان داشت: خداوند در دین مقدس اسلام برای زنان حضرت فاطمه(س) و برای مردان نیز حضرت علی(ع) را الگو قرار داده و برای هر یک تکالیف جداگانه مقرر کرده است، پس باید برای صیانت از اصالت وجودی خود مبنی بر زن یا مرد بودن تلاش کنند و رفتار مغایر با خلقت خود نشان ندهند.

امام جمعه میاندوآب فرا رسیدن میلاد حضرت علی(ع) را تبریک گفت و اظهار داشت: حضرت علی(ع) دومین شخصیت برجسته جهان اسلام قلمداد می‌شود پس انتظار می‌رود پیروان واقعی و صدیق ایشان برای نزدیک‌کردن ابعاد شخصیتی خود به این امام بزرگوار تلاش کنند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول