اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بویین‌زهرا:

ترکیب مجلس نهم قوی و مقتدر است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بویین‌زهرا گفت: ترکیب نهمین دوره مجلس شورای اسلامی قوی و مقتدر است.

ترکیب مجلس نهم قوی و مقتدر است

حجت‌الاسلام حسن شجاعی‌‌مهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا با اشاره به لزوم حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های گوناگون تصریح کرد: ملت شریف و قدر‌شناس ایران اسلامی با توکل به خداوند متعال، وحدت و یکپارچگی موجب اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده‌اند.

وی افزود: دشمنان هرگاه اتحاد و وحدت رویه مردم را می‌بینند به شدت ذلیل شده و از صحنه خارج می‌شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بویین‌‌زهرا با بیان اینکه دستاورد‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های گوناگون بسیار چشمگیر و فراوان است، تصریح کرد: مردم با وفاداری به آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر دفاع مقدس در مسیر اقتدار و عزت‌آفرینی حرکت می‌کنند.

شجاعی‌مهر پیشرفت و توسعه همه‌جانبه کشور در عرصه‌های گوناگون را بسیار ارزشمند دانست و افزود:  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز با همت و اراده مستحکم جوانان و نوجوانان نخبه و با غیرت خود به کشوری محوری و با قدرت در عرصه‌های سازندگی و پیشرفت تبدیل شده است.

وی با اشاره به تلاش‌های گسترده استکبار برای ایجاد یأس و نا‌امیدی در میان ملت غیور ایران اسلامی ادامه داد: ملت مقتدر و خود‌باور ایران اسلامی با استعانت از ائمه اطهار و پیروی از مکتب ولایت فقیه لحظه‌ای در حمایت از آرمان‌ها و ارزش‌های دین مبین اسلام کوتاهی نکرده و همواره سبب سرافرازی و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بویین‌زهرا لزوم توجه و تلاش مضاعف مسئولان برای برطرف کردن مشکلات مختلف مردم را در سرلوحه وظایف آنان دانست و خاطر‌نشان کرد: همه مسئولان و دست‌اندرکاران نظام اسلامی موظف به حل مشکلات و موانع موجود در کشور هستند.

شجاعی‌مهر با اشاره به آغاز نهمین دوره مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: نمایندگان ملت با ایمان به خدا و دوری از دنیا پرست در مسیر صحیح قانون‌گذاری و پیشرفت کشور گام برداشته و سبب خواری دشمنان و کینه‌توزان اسلام شوند.

وی با بیان اینکه ترکیب مجلس نهم بسیار مقتدر و توانمند است، تأکید کرد: نمایندگان مجلس باید با تلاش و همت مضاعف از تمام ظرفیت‌ها برای حل مشکلات مردم استفاده کنند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول