اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همه مناطق کهگیلویه و بویراحمد با یک نگاه دیده می‌شوند

نیکزاد: در توزیع اعتبارات برادر تنی و ناتنی نداریم

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در همه شهرهای این استان هر چه قدر کار شود باز هم کم است، گفت: در توزیع اعتبارات مختلف در این استان نگاه عادلانه‌ای وجود دارد و برادر تنی و ناتنی در توزیع اعتبارات نداریم.

نیکزاد: در توزیع اعتبارات برادر تنی و ناتنی نداریم

اکبر نیکزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: در توزیع اعتباراتی که به استان اختصاص داده می‌شود به همان اندازه که دیشموک در شهرستان کهگیلویه برای ما عزیز است، به همان اندازه سی‌سخت در شهرستان دنا و یاسوج در شهرستان بویراحمد عزیز است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: نگاه عادلانه‌ای در توزیع اعتبارات وجود دارد و از این حیث اعتبارات لازم به همه شهرستان‌ها و شهرداری‌ها اختصاص داده می‌شود.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا استانداری در شهر توریستی مثل سی‌سخت به‌ویژه در اختصاص اعتبارات، بیشتر از این‌ها وارد نمی‌شود، گفت: ‌در شهر سی‌سخت اقدامات بسیار خوبی انجام شده و در بازدیدهایی که داشتیم، شهردار و همکارانش را در این شهر پیگیر و دارای برنامه دیدم.

این مسئول با طرح این سئوال که آیا کارهای انجام شده در سی‌سخت کافی بوده یا نه، اضافه کرد: بدون شک هنوز کارهای بسیاری وجود دارد که انجام نشده و اقدامات صورت گرفته به هیچ وجه کافی نیست.

نیکزاد ادامه داد: طرح‌ و برنامه‌های خوبی هم در شهر سی‌سخت در دست اجرا است ولی نباید کاری کنیم که شهرهای ما در این استان در مقابل هم قرار گیرند.

* در همه شهرهای این استان هر چه قدر کار کنیم کم است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه 16 تا 17 شهر در این استان وجود دارد، تاکید کرد: باید به دنبال رقابت در میان شهرداران و شهرها باشیم، ولی نباید به‌ویژه رسانه‌ها به گونه‌ای عمل کنند که شهرهای این استان در مقابل یکدیگر قرار گیرند.

وی گفت: در همه شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد هر چه قدر کار کنیم باز هم کم است.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد تعریض جاده منتهی به سی‌سخت را از جمله اقداماتی دانست که دولت با توجه به گردشگرپذیر بودن این منطقه در دست اقدام دارد.

نیکزاد با تاکید بر اینکه به سی‌سخت توجه می‌شود، ابراز داشت: شما اکنون ببینید که آب و فاضلاب در این شهر چه کار عظیمی را در اجرای فاضلاب شهری دارد انجام می‌دهد، این‌ها یعنی توجه به سی‌سخت.

این مسئول تصریح کرد: نه اینکه بگوییم کارها و خدمات انجام شده در سی‌سخت کافی بوده و نه اینکه بگوییم سی‌سخت به فراموشی سپرده شد، هیچ کدام درست نیست و اداره راه، آب و فاضلاب شهری، شرکت گاز، شهرداری و بسیاری از ادارات در حال اجرای پروژه‌های خوبی برای رونق‌بخشی به شهر توریستی سی‌سخت هستند.

*رسانه‌ها مسئولان را به رقابت بیندازند

وی از رسانه‌ها خواست تا شهرها به‌ویژه شهرداران را با طرح مطالبات مردم و نیازهای کارشناسی با افق دید درازمدت به رقابت بیندازند ولی مواظب باشند که این حرکت منجر به تحرک شهرداران کم‌کار شود نه اینکه تعطیلی یک پروژه در یک شهر آن‌ها را خوشحال کند.

نیکزاد خاطرنشان کرد: اگر ایجاد این رقابت‌ها از سوی رسانه‌ها به خوبی به‌وجود آید منجر به پویایی و حرکت به جلوی شهرهای این استان خواهد شد.

انتهای پیام/ن10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول