اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس:

اختصاص اعتبارات دولت جوابگوی مشکلات گلستان نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی میزان اعتبارات تخصیصی دولت به استان گلستان را ناکافی دانست و گفت: این تسهیلات نمی‌تواند مشکلات استان را برطرف کند.

اختصاص اعتبارات دولت جوابگوی مشکلات گلستان نیست

حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: تمام تلاش مدیران استان در حل مشکلات و موانع موجود به کار گرفته شده است اما اعتبارات در نظر گرفته شده نمی‌تواند پاسخگوی نیازها باشد.

وی با بیان اینکه یکی از شعارهای دولت، عدالت‎محوری است بر این نکته تاکید کرد و متذکر شد: اگر بخواهیم عدالت‎محوری در جامعه جاری شود باید اعتبارات بر مبنای محرومیت استان‎ها سنجیده شود به گونه‎ای که اگر استانی از کمبودها و محرومیت‎ها رنج می‎برد از اعتبارات بیشتری برخوردار شود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در صورتی که اعتبارات به طور متوازن در استان‎ها توزیع شود مشکلات باقی خواهند ماند و دیگر حل نمی‎شوند.

طاهری وجود آسیب‎های اجتماعی را در کم‌توجهی به مسائل فرهنگی عنوان کرد و متذکر شد: مجموعه فرهنگی کشور در دولت باید توجه بیشتری نسبت به این قضیه داشته باشند هر چند در دولت‎های نهم و دهم اعتبارات ویژه‎ای در کارهای فرهنگی اختصاص داده شد امیدواریم این توجهات افزایش یابد تا زیربنای مشکلات برطرف شود.

وی همچنین با اشاره به سالگرد امام خمینی (ره) اظهار داشت: گرامیداشت یاد امام خمینی(ره)، گرامیداشت اندیشه، اخلاق، ولایت، درایت، شجاعت ایشان است تا الگویی منحصر به فرد را به جهان معرفی کند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راز اقتدار امام خمینی(ره) بندگی خداست یادآور شد: امام خمینی بنده خداوند بود تا بنده کس دیگری نشود هر کس می‌خواهد مثل امام زندگی کند، باید بندگی خداوند را انجام دهد.

طاهری با اشاره به اینکه مخاطب امام خمینی(ره) همه مستضعفان و مسلمانان جهان است خاطر نشان کرد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی همه عالم را دعوت به سفره دین کرده و در پی ایجاد وحدت ادیان بودند.

وی دلیل استقبال مردم جهان از امام خمینی(ره)، نفوذ محبت ایشان در دل مردم و گرایش آنها به سمت امام و انقلاب اسلامی را ایجاد نشاط در عرصه جهانی و تزریق امید به کالبد مرده بدن مردم جهان دانست.

وی تصریح کرد: امام(ره) اعتماد به نفس و خودباوری را در بین تمام ملت‌ها به ویژه ملت‌های مسلمان زنده کرد و تزریق این خودباوری باعث تحولات عظیمی در جهان شده است و این تحولات نیز ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول