اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملایر:

طرح‌های نیمه‌تمام اولویت مسئولان شهرستان باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار ملایر گفت: اولویت مسئولان در شهرستان با طرح‌های نیمه‌تمام باشد.

طرح‌های نیمه‌تمام اولویت مسئولان شهرستان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسن خیریانپور عصر امروز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ملایر اظهار داشت: در راستای انجام هر چه بهتر طرح‌ها و پروژه‌ها در شهرستان باید با هماهنگی استانداری و فرمانداری صورت گیرد و ادارات کل در استان هماهنگی لازم را در این زمینه‌ داشته باشند.

وی با بیان اینکه اولویت کار مسئولان در شهرستان باید با طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام باشد، افزود: مسئولان از هم‌اکنون باید در این زمینه اقدام کنند و پروژه‌هایی که در شهرستان اعلام می‌شود با آنچه ادارات کل به استانداری‌ها در این اعلام می‌کنند مغایرتی نداشته باشد.

فرماندار ملایر میزان اعتبارات شاخص سال 90 را 61.80 درصد عنوان کرد و گفت: هر دستگاهی کمتر از این ظرفیت باشد باید پیگیری شود که مشکل از کجا بوده تا حقی از شهرستان ضایع نشود.

وی ابراز داشت: در برش شهرستانی انجام گرفته در برنامه پنجم برش آمار و ارقام و توضیحات هر فصل با وضع موجود در شهرستان باید مطابقت داشته باشد و توزیع اعتبارات این برنامه عملیاتی است.

خیریانپور در ادامه به سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: سهمیه شهرستان ملایر در سال جاری برای اعزام زائر به مرقد امام خمینی(ره) 2 هزار و 600 نفر تعیین شده که در سال گذشته این سهمیه 2 هزار و 200 نفر بود.

وی افزود: براساس هماهنگی‌های به عمل آمده 65 دستگاه اتوبوس مسئولیت نقل و انتقال زائران ملایری را بر عهده دارند.

فرماندار ملایر افزود: از آن جایی که شهرستان ملایر در مسیر کاروان‌های اعزام به مرقد مطهر قرار گرفته در سه نقطه سامن، جوکار و زنگنه ایستگاه صلواتی مستقر می‌شود.

وی خطاب به دستگاه‌ها و ارگان‌ها گفت: برنامه‌ریزی و فضاسازی مناسب برای این روز باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد و مراسم این روز باشکوه و عظمت نسبت به سال‌های گذشته برگزار شود.

خیریانپور با بیان اینکه 4 هزار و 400 بطری آب معدنی برای زائران تهیه شده است، عنوان کرد: به منظور شناسایی زائران ملایری در مرقد مطهر امام(ره) کارت شناسایی برای هر زائر تهیه می‌شود.

سرپرست کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر نیز از فعالیت 16 کتابخانه‌ عمومی در ملایر خبر داد و گفت: از این نظر ملایر رتبه نخست استان را دارد.

علی‌اصغر طباطبایی افزود: در حال حاضر 600 هزار جلد کتاب در این کتابخانه‌ها وجود دارد که در این راستا نیز رتبه دوم استان از آن ملایر است.

وی ابراز داشت: تنها سه درصد مردم شهرستان ملایر عضو کتابخانه‌های عمومی شهرستان هستند و در این زمینه برای جذب بیشتر مردم برای عضویت در کتابخانه‌ها باید دستگاه‌های فرهنگی، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها پای کار بیایند.

سرپرست کتابخانه‌های عمومی ملایر ضمن تقدیر از شهرداری گفت: نیم درصد کل اعتبارات شهرداری به حساب کتابخانه‌های ملایر واریز می‌شود و امیدواریم بتوانیم مشکلات کتابخانه‌ها را هر چه زودتر در شهرستان رفع کنیم.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول