اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی:

امسال 91 پروژه عمرانی در چاراویماق اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان‌شرقی از اجرای 91 پروژه عمرانی با 60 میلیارد ریال اعتبار در شهرستان قره‌آغاج در سال‌‌جاری خبر داد.

امسال 91 پروژه عمرانی در چاراویماق اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فرخ مسجدی ظهر امروز در جمع مردم چاراویماق، از اختصاص 6 میلیارد و 70 میلیون تومان اعتبار استانی به شهرستان چاراویماق در سال 91 خبر داد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: با این میزان اعتبار تعداد 91 پروژه عمرانی شامل 19 پروژه جدید اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه اعتبار استانی این شهرستان در سال گذشته 5.5 میلیارد تومان بود، گفت: این رقم برای سال‌جاری 9 درصد افزایش نشان می‌دهد که امیدواریم با این افزایش و تامین اعتبارات دیگری از محل اعتبارات ملی و استانی، شاهد رشد و توسعه این شهرستان در بخش‌های مختلف باشیم.

مسجدی همچنین از اجرایی شدن 87 درصدی مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت در شهرستان چاراویماق خبر داد و افزود: در مجموع سه سفر استانی هیئت دولت به استان آذربایجان‌شرقی، 98 مصوبه مربوط به شهرستان چاراویماق بود که 76 مصوبه به‌طور کامل اقدام شده و 10 مصوبه نیز در دست اقدام است.

وی خاطرنشان کرد: درصد تحقق مصوبات سفرهای اول، دوم و سوم هیئت دولت در شهرستان چاراویماق به ترتیب 100، 95 و 66 درصد است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه دو مورد از مصوبات جلسات قبلی شورای برنامه‌ریزی استان در شهرستان چاراویماق برای اتخاذ تصمیمات جدید در جلسه امروز مطرح شد، افزود: همچنین برخی شاخص‌های توسعه این شهرستان که پایین‌تر از متوسط استانی است مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای بهبود این شاخص‌ها اتخاذ شد.

در این جلسه که با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی، مدیران کل اجرایی استان و مدیران محلی شهرستان چاراویماق برگزار شد، گزارش شاخص‌های توسعه و گزارش نظارتی پروژه‌های عمرانی این شهرستان تا خرداد 91 قرائت شد.

همچنین در این جلسه اداره کل راه و شهرسازی استان متعهد شد جمعیت زیرپوشش راه آسفالته روستایی نسبت به راه ساخته شده را از 38 درصد کنونی به 62 درصد تا پایان سال 91 برساند.

این اداره کل همچنین تعهد کرد راه میانه-میاندوآب تا قره‌آغاج تا هفته دولت امسال به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول