اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر سرعین خبر داد

تعویض شهردار بدون هماهنگی شورا

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر سرعین گفت: تعویض شهردار سابق سرعین بدون هماهنگی شورای شهر انجام شده و استانداری بدون هماهنگی اقدام به جابجایی شهرداری سرعین کرده است.

تعویض شهردار بدون هماهنگی شورا

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ناصر محمدی ظهر امروز در مراسم معارفه شهردار جدید سرعین اظهار داشت: یکی از اختیارات اصلی شورای شهر انتخاب شهردار است و شهردار نیز باید زیر نظر شورا خدمات ارائه کند به طوری که مرخصی شهردار را نیز شورا تعیین می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در جابجایی شهردار سابق سرعین مهدی هدایت به نظر می‌رسد مجموعه استانداری شورا را دور زده و بدون اینکه شورای شهر در جریان باشد به یکباره شهردار سابق سرعین سر از مدیریت شرکت پردیس تهران در‌آورد.

رئیس شورای شهر سرعین یادآور شد: با این جابجایی و ارتقای پست شهرداری سابق شورا و شهر سرعین در آستانه سال جدید دچار خسارت شد و ما مجبور شدیم کارها را در آن ایام پر‌ترافیک به سرپرستی شهرداری واگذار کنیم.

محمدی از خدمات نیک‌بخش سرپرست شهردار سرعین قدردانی کرد و گفت: به نظر می‌رسد سه ماه فرصت خدمتگزاری از دست رفته و با تصمیم شورا توحید دنیایی به عنوان شهردار جدید باید عزم خود را جزم کند تا ضایعات این فرصت از دست رفته را به حداقل برساند.

این مسئول بیان داشت: ما با اکثریت آرا شهردار جدید را انتخاب کردیم تا در فصل تابستان و حضور گردشگران کارها بر زمین نمانده به طوری که معتقدیم شهردار سرعین باید 24 ساعته در خدمت شهروندان باشد.

اعتقادی به آمار ورود 5 تا 7 میلیون گردشگر ندارم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس شورای شهر سرعین ادامه داد: به یقین متناسب با ظرفیت شهر توریستی سرعین امکاناتی در حد و قواره این شهر اختصاص نیافته و هر چند ما به آمار ورود 5 تا 7 میلیون گردشگر به سرعین اعتقاد نداریم اما معتقدیم شهر توریستی سرعین با ورود میلیونی گردشگران هنوز متناسب با جایگاهش توسعه نیافته است.

محمدی با انتقاد از تخصیص کم اعتبارات دولتی و استانی به شهر سرعین و نامناسب بودن وضعیت توزیع اعتبارات گفت: تخصیص اعتبار با دید جمعیت ساکن 5 تا 7 هزار نفری به شهر سرعین به هیچ‌وجه همخوانی با قابلیت این منطقه ندارد چرا که اگر ادعای مسئولان درست باشد این شهر روزانه پذیرای 500 تا 600 هزار گردشگر است که چندین برابر ظرفیت سکونتی در این شهر است.

وی تصریح کرد: بسیاری از اهداف و سیاست‌گذاری‌های ما در حد شعار باقی مانده به طوری که از نگاه جامع به شهر سرعین هیچ خبری نیست و سرعین در توزیع اعتبارات استانی نیز در ردیف آخر است.

رئیس شورای شهر سرعین افزود: اگر ما با نگاه ویژه و بین‌المللی به سرعین نگاه نکنیم این شهر نه در کوتاه مدت و نه در بلند مدت توسعه نمی‌یابد و وضعیت موجود نیز رو به ضعف می‌گذارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمدی در پایان سخنان خود وسعت 450 هکتاری سرعین و نیروی کم رفت و روب شهری و خدمات‌رسانی را یادآور شد و اظهار داشت: برای این وسعت خدمات‌رسانی شهرداری ما تنها 40 نفر نیروی خدماتی در شهرداری سرعین داریم که از این تعداد نیز 15 نفر تنها مشغول رفت و روب هستند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول