اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون محیط طبیعی استان کرمانشاه خبر داد

راه‌اندازی سایت پرنده‌نگری ملی با 1.5 میلیارد تومان اعتبار

خبرگزاری فارس: معاون محیط طبیعی استان کرمانشاه گفت: سایت پرنده‌نگری ملی با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون تومان راه‌اندازی خواهد شد.

راه‌اندازی سایت پرنده‌نگری ملی با 1.5 میلیارد تومان اعتبار

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، کاظم کسعلی در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که ظهر امروز در سالن جلسات اداره‌کل محیط زیست استان برگزار شد، با اشاره به راه‌اندازی سایت قلاجه و پرورش گوزن زرد در این محیط اظهار کرد: در بحث تجهیزات صد درصد افزایش داشته‌ایم.

وی با اشاره به سایت طبیت‌گردی در منطقه حفاظت شده چالابه تصریح کرد: قرار است احیا این بخش به بخش خصوصی واگذار شود.

معاون محیط طبیعی استان کرمانشاه تالاب هشیلان را تنها تالاب استان برشمرد و گفت: سایت پرنده‌نگری ملی با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون تومان راه‌اندازی خواهد شد.

معاون منابع انسانی محیط زیست استان کرمانشاه نیز در این جلسه اظهار کرد: در سال گذشته یک واحد صنعتی به سیستم تصفیه فاضلاب شهری متصل بود که تعداد آن به 12 واحد صنعتی رسید که پیش‌بینی می‌شود در سال‌جاری این واحدها به 30 واحد برسد.

فریدون یاوری تصریح کرد‌: این سیستم‌ها به‌صورت آنلاین و 24 ساعته خروجی آلودگی‌های صنعتی را از طریق نصب سنسورها می‌سنجند.

وی بیان داشت: در سال گذشته یک آزمایشگاه معتمد در استان وجود داشت که این تعداد به شش آزمایشگاه رسید و اکنون در پی افزایش آن هستیم.

معاون منابع انسانی محیط زیست استان کرمانشاه با بیان اینکه در بحث آموزشی آزمایشگاه یکی از برترین‌ها در سطح کشور هستیم، خاطرنشان کرد: در خصوص ایستگاه‌های سنجش هوا نیز شش ایستگاه در سطح استان کرمانشاه وجود دارد که به‌صورت آنلاین میزان ذرات گرد و غبار را اندازه‌گیری می‌کند.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول