اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهواز:

اعتبار یک میلیارد دلاری مبارزه با گرد و غبار چگونه هزینه شده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: دولت باید برای نحوه هزینه‌کرد اعتبار یک میلیارد دلاری مبارزه به معضل گرد و غبار گزارش ارائه کند.

اعتبار یک میلیارد دلاری مبارزه با گرد و غبار چگونه هزینه شده است

سید شریف حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: در مجلس برای مبارزه با معضل گرد و غبار اعتباری بیش از یک میلیارد دلار در اختیار دولت قرار گرفته است ولی باید دولت گزارش دهد که این اعتبار چگونه هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه تأثیری در معضل گرد و غبار به وجود نیامده است، افزود: شاهد هیچ اقدامی در مبارزه با گرد و غبار نیستیم و باید مشخص شود که اعتبار تخصیص یافته مجلس چگونه هزینه شده است.

حسینی با اشاره به اینکه تذکرات زیادی برای ارائه گزارش در این باره داده شده است، تاکید کرد: تذکرات زیادی در این باره به دولت داده شده است که گزارش نحوه هزینه‌کرد اعتبار تخصیص یافته را به مجلس ارائه کند ولی دولت در این باره بی‌توجهی کرده و از این کار سرباز می‌زند.

نماینده مردم اهواز در مجلس نهم خاطرنشان کرد: مسئولان نسبت به این معضل بی‌توجهی می‌کنند و در شرایط کنونی این معضل به مشکلی برای مناطق مختلف کشور مبدل شده است و باید در اسرع وقت در این باره تصمیم‌گیری شود.

حسینی با تأکید بر اینکه دولت باید در این‌باره سریع اقدام کند، گفت: دولت باید در سال پایانی خدمت خود به مردم این مشکل را تا حصول نتیجه پیگیری کند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مشکل گرد و غبار باعث مهاجرت بسیار زیادی از خوزستان شده و باعث فرار سرما‌یه‌گذار از این استان می‌شود و به نوعی محرومیتی مضاعف خواهد بود.

وی تاکید کرد: شاید در رابطه با رفع این مشکل گرو‌ه‌های زیادی به کشورهای همسایه اعزام شده باشد ولی همه اقدامات در مرحله دیپلماسی است و به این دلیل هنوز شاهد اقدامی عملی در این باره نبوده‌ایم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول