اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌بید:

شهرستان خرم‌بید از اختصاص اعتبارات محروم مانده است

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم‌بید گفت: این شهرستان ‌از اختصاص اعتبارات محروم مانده است.

شهرستان خرم‌بید از اختصاص اعتبارات محروم مانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری خرم‌بید، با حضور مسئولان بودجه‌ای استان فارس، اعتبارات شهرستان خرم‌بید مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندار خرم بید در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان اظهار داشت: تاثیر مدیریت منابع و هزینه در توسعه شهرستان نقش اساسی داشته و دولت عدالت‌محور بر محوریت منابع و توزیع عادلانه اعتبارات تاکید دارد.

داوود ایوبی به جایگاه کمیته برنامه‌ریزی در شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: در هر شهرستان کمیته برنامه‌ریزی نقش بسزائی در توسعه و استراتژی شهرستان و در نهایت استان دارد و کمیته برنامه‌ریزی باید نگاه کارشناسی به توزیع اعتبارات داشته باشد.

وی در برخی موارد توزیع ناعادلانه اعتبارات در شهرستان‌ها را باعث بروز مشکلات فراوان دانست و اضافه کرد: توزیع ناعادلانه اعتبارات باعث هدررفتن منابع و سرمایه‌های انسانی می‌شود، از این رو می‌طلبد تا در استان با مشورت و همفکری مسئولان شهرستانی نسبت به تخصیص اعتبارات اقدام تا بودجه‌ها در مسیر درست سوق داده شود.

رئیس کمیته برنامه‌ریزی شهرستان خرم‌بید در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: شهرستان خرم‌بید دارای دو بخش با سه دهستان است که سه دهستان آن محروم بوده، اما بخش‌ها برخوردار معرفی شده‌اند که در نهایت خرم‌بید به عنوان شهرستان برخوردار معرفی شده و این امر از دید منطقی قابل هضم نبوده و باعث شده است تا این شهرستان از لحاظ اختصاص بسیاری از اعتبارات محروم بماند.

ایوبی در پایان از مسئولان استانی خواست تا با عنایت ویژه به این شهرستان بنگرند و از لحاظ تامین بودجه‌های لازم مساعدت و همراهی کنند.

در ادامه این جلسه اعضای کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان به بیان گزارش عملکرد بودجه‌ای خود در سال 90 پرداختند و نیازمندی‌های سال جاری را به مسئول کمیته برنامه‌ریزی استانداری فارس اعلام کردند.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول