اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

برای تصفیه‌خانه اسدآباد 11 هزار میلیون ریال پیش‌بینی شد

خبرگزاری فارس: مدیر آب و فاضلاب اسدآباد گفت: اعتبار تصفیه‌خانه اسدآباد در سال جاری، 11 هزار میلیون ریال و هزینه مورد نیاز توسعه مدول باقیمانده تصفیه‌خانه 20 هزار میلیون ریال است.

برای تصفیه‌خانه اسدآباد 11 هزار میلیون ریال پیش‌بینی شد

رضا رئوفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به وضعیت فاضلاب شهر اسدآباد اظهار کرد: شرکت آبفای استان همدان مطالعات مرحله نخست شبکه جمع‌آوری فاضلاب را در سال 73 توسط مهندسان مشاور تهران سحاب انجام داده و از همین سال با گرفتن موافقتنامه فاضلاب اجرای شبکه جمع‌آوری را شروع کرده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر قسمتی از شبکه فاضلاب اسدآباد در دست بهره‌برداری است، افزود: مطالعه مرحله دوم نیز توسط مشاور در سال 80 پایان یافته و مطالعه شبکه جمع‌آوری شهرک‌های حومه اسدآباد نیز در سال 86 توسط مشاور تهران سحاب انجام شده است.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد با اشاره به تصفیه‌خانه فاضلاب این شهر تصریح کرد: مشاور در طرح تصفیه‌خانه فاضلاب این شهر دو مدول تصفیه‌خانه که هر یک به ظرفیت 10 هزار 500 متر مکعب در شبانه‌روز با سیستم لاگون هوادهی برای جمعیت 100 هزار نفری برای افق 1400 را طراحی کرده است.

وی بیان داشت: شرکت آب و فاضلاب ساخت یک مدول از تصفیه‌خانه فاضلاب را با پیشرفت فیزیکی 95 درصد در دست اجرا دارد.

رئوفی ابراز داشت: خرید تجهیزات الکترومکانیکال تصفیه‌خانه را شرکت تهران میراب انجام داده است و عملیات نصب تجهیزات توسط شرکت اکسیر فنون سینا در دست انجام است و بناهای تصفیه‌خانه نیز توسط شرکت مانا بتن با پیشرفت 94 درصد در حال انجام است.

وی پیشرفت کل طرح فاضلاب اسدآباد را تا پایان سال گذشته، 90 درصد دانست و گفت: تا پایان سال 90 برای ایجاد تأسیسات فاضلاب اسدآباد 96 میلیون و 638 میلیون ریال هزینه شده و اعتباری که برای سال 91 پیش‌بینی شده نیز حدود 20 هزار میلیون ریال است.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد در پایان سخنانش اعتبار تصفیه‌خانه اسدآباد را در سال 91، 11 هزار میلیون ریال دانست و افزود: اعتبارات هزینه شده در بخش تصفیه‌خانه فاضلاب تا پایان سال 90، 44 هزار و 508 میلیون ریال بود و هزینه مورد نیاز توسعه مدول باقیمانده تصفیه‌خانه 20 هزار میلیون ریال است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول