اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌شمالی:

اعتبارات تملک دارایی خراسان‌شمالی 25 درصد افزایش دارد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌شمالی از افزایش 25 درصدی اعتبارات تملک دارایی استان در سال 91 نسبت به سال قبل خبر داد.

اعتبارات تملک دارایی خراسان‌شمالی 25 درصد افزایش دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد ابوطالب شفقت ظهر امروز در نشست شورای اداری خراسان‌شمالی اظهار کرد: بر اساس قانون بودجه امسال هزار و 320 میلیارد ریال در قالب اعتبارات تملک دارایی به خراسان‌شمالی اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه همه مدیران برای جذب اعتبارات امسال مسئول هستند، تصریح کرد: فرمانداران با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی هر چه سریع‌تر بودجه شهرستان که برای سال 91 به تصویب رسیده را تبدیل به موافقت‌نامه کنند تا فرصت‌ها از دست نرود و در پایان سال مالی این اعتبارات برای توسعه استان جذب شود.

نماینده عالی دولت در خراسان‌شمالی همچنین از ادارات کل استان خواست تا اطلاعات مورد نیاز نمایندگان را در حوزه‌های مختلف در اختیار آن‌ها قرار داده تا آنان در سطح ملی بتوانند از استان دفاع کنند.

وی ضمن گرامیداشت  یاد بنیان‌گذار جمهوری اسلامی گفت:صداقت و خلوص نیت سیاسی رمز موفقیت امام(ره) بوده و مدیران برای خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم باید از سیره عملی حضرت امام درس بگیرند .

استاندار خراسان‌شمالی با تاکید بر اینکه مدیران برای خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم باید از سیره عملی حضرت امام(ره) درس بگیرند، افزود: این مسئولیت به عنوان تکلیف الهی و امانت در اختیار ما قرار گرفته است که خدمتگزاری به مردم بهترین راه اجرای امانت است.

شفقت اظهار کرد: امام ویژگی‌های خاص و ویژه‌ای داشتند که باید برای ادامه انقلاب و استمرار و گسترش آن در تمام ایام از آن بهره گرفته شود.

استاندار خراسان‌شمالی گفت: امام راحل(ره) در رفتار سیاسی خود و گفتار خود قاطعیت مثال‌زدنی داشت و در تمام مواضع، تکلیف‌مداری را سرلوحه خود قرار می‌دادند.

شفقت آینده‌نگری و داشتن برنامه را از دیگر ویژگی‌های حضرت امام خمینی ‌برشمرد.

عضو مجلس خبرگان 14 خرداد را به عنوان سرآغاز تحول در جهان به رهبری امام خمینی(ره) بر شمرد و اظهار کرد: ملت‌های مستضعف جهان با ندای امام راحل بیدار شدند و چشم امید به او بستند و فریادش را لبیک گفتند.

آیت الله حبیب الله مهمان‌نواز آغاز بیداری اسلامی  را با حرکت امام خمینی (ره) عنوان کرد و گفت : ملت‌های مستضعف با این بیداری‌ها توانستند زعامت به ناحق دیکتاتورها را ثابت کنند و آن‌ را ساقط نمایند و این قیام پس از امام نیز همچنان ادامه دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مدیران توصیه کرد تا به سخنان رهبر معظم انقلاب توجه کنند.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه فرمایشات رهبری موعظه نیست بلکه دستور است،  خطاب به مدیران گفت: اختیارات رهبری منحصر به قانون نیست و تذکرات رهبری را فوق قانون بدانید و به آن عمل کنید.

به گزارش فارس در این نشست که نمایندگان خراسان‌شمالی نیز شرکت داشتند بر مشارکت مدیران برای توسعه استان تاکید شد.

انتهای پیام/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول