اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه جاودان/20

پدر شهید احمدی‌روشن سخنران دوم راهپیمایی 15 خرداد ورامین

خبرگزاری فارس: معاون طرح و برنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران گفت: پدر بزرگوار شهید احمدی‌روشن به عنوان سخنران دوم در جمع راهپیمایان 15 خرداد ورامین، سخنرانی می‌کند.

پدر شهید احمدی‌روشن سخنران دوم راهپیمایی 15 خرداد ورامین

سیدمحمد حسن محمودی دقایقی پیش در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: با توجه به نزدیک بودن مذاکرات هسته‌ای از پدر بزرگوار شهید احمدی‌روشن دعوت شد تا به عنوان سخنران دوم در جمع راهپیمایان 15 خرداد ورامین به سخنرانی بپردازد.

معاون طرح و برنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران گفت: دعوت از پدر این دانشمند شهید هسته‌ای کشورمان در جمع وارثان کفن‌پوشان خرداد 42 حاوی پیامی روشن برای سران 1+5 در مذاکرات آتی هسته‌ای است، آنها باید بدانند روحیه کفن‌پوشی و شهادت‌طلبی در میان مردم و دانشمندان هسته‌ای کشور ما رواج دارد و ملت شهادت‌طلب ایران حاضر نیستند ذره‌ای از حقوق هسته‌ای خود عقب بنشینند.

وی در ادامه با اشاره به سخنران اول این راهپیمایی عظیم خاطرنشان کرد: سخنران اول این مراسم که ساعت 10 صبح از مقابل مسجد جامع ورامین آغاز می‌شود، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی است.

محمودی بیان داشت: راهپیمایان بعد از عبور از خیابا‌ن‌های مسجد جامع و 15 خرداد، در برابر گلزار شهدای سید فتح‌الله تجمع می‌کنند.

معاون طرح و برنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران در پایان عنوان کرد: یک صندلی حاوی گل در میدان امام خمینی (ره) به یاد پیر جماران قرار داده شده است که راهپیمایان در مسیر خود هنگام عبور از این میدان با نثار گل به آن همزمان با روز پدر نسبت به مقام شامخ پدر بزرگوار ملت ابراز احترام می‌کنند.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول